Gå til innhold

Så var tantefaanskapet på plass,-igjen!

Anbefalte innlegg

Veldig lite oppløftende, men for en gangs skyld er jeg ikke deppa. Siden jeg har hatt så mye annet å drive med har jeg ikke skrudd opp forventningene heller.

Men etter 3 eller er det 4 (husker ikke) pergokurer ser det ikke lovende ut. Denne pp skal jeg tenke på den videre strategien, om jeg skal be legen om en hormonsjokkbombe eller bare la det gå som det går....

Men da ser set i hvertfall ut til at syklusen har blitt lenger.

I går kom det noen innom her og jeg holdt en nyfødt unge i armene. Gud så liten! Men det gikk bra selv om jeg gjerne kunne rappet ham!

Fortsetter under...

ååååååååååååååååååååååååååå, hva annet kan man si. Den tanta er ikke mye vellkommen nei. Det er godt du har så mye annet å henge fingrene i nå da horatio. Kan tenke meg det klødde bra i fingra når den nyfødte babyen dukket opp ja. Men du har vell fått din dose avhør hos politiet for en stund nå, så det var godt du klarte å styre deg. Kos deg med føllene dine da, og tenk så heldig du er som kan holde på med det du liker så godt.

stor trøsteklem fra

HEI HORATIO. .

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ,DEN JÆVLA DRITT-KJERRINGA!! men d er jo såååå typisk at hun ikke kjenner sin besøkelsestid,og d er dessverre ikke noe annet man kan gjøre med d heller enn å prøve,prøve,prøve. jada,horatio,jeg vet at d tar piffen av en av mindre,men noen ting er bare sååå forbaska vanskelig i denne verden. .

jeg var på hjemmesiden din og så på hestene. .SUKK!! HELT NYDELIGE. .fikk nesten lyst på en selv. .hehe!!

håper at du koser deg max med dem og tar fatt på ny frisk sånn etterhvert. .

KLEM FRA

Annonse

Fillern, det var dumt!

Det er bare helt idiotisk at TR kommer når hun ikke skal. Snakk om lav sosial inteligens... ;-)

Jeg måtte smile litt også.. Rappa babyen.. :-) Jeg så akkurat Frustrerte fruer på Zebra-kanalen, og de rappa babyen der.. noen som så det..!? Må si det var bra du ikke gjorde det, da!

Men jeg vet hvordan det føles for deg idag, og sender noen klemmer!

Så utrolig kjedelig da,horatio:((

Jeg tenkte egentlig å spørre deg om en ting:når begynner du prøvinga når du går på pergo??

Fikk kjempedårlig informasjon av legen min jeg!!

Når får du EL etter dobbel kur?

Når og hvor ofte er det egentlig meningen vi skal ha sex da?

Håper du ser dette og orker å svare meg:)))

Vi kan bare ikke gi opp helt enda,horatio!!!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...