Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Ser i et annet innlegg at noen anbefalte disse singletene. Har tenkt å dra å kjøpe noen selv og, nå med en gang. Det jeg lurer på er str.... Tar dere den str dere pleier å bruke, eller går dere opp en str? Er det noe strech i de?
lille79 Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 ganske god stretch i de ja.......jeg bruker small til vanlig, men gikk opp til medium nå..... er forresten i uke 32, og har fått KJEMPEMAGE!!!! hehe ser du har termin 2 dager før meg..... ha en fin shoppingrunde !!!
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 26. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2006 takk for kjapt svar... Da tar jeg og en str større...har og rimelig stor mage - og den blir jo ikke akkurat mindre de neste ukene Da drar jeg på shopping før jeg går på jobb!!!
nilk+c,") Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 3 dager til termin, så jeg er klar for å kjøpe ting jeg kan ha på etter fødselen... Høres ut som om jeg skal en tur på vero moda når gubben kommer hjem fra jobb Takk for godt tips!
Mizzi & Prinsessa Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Kanskje jeg skal ta meg en tur på vero moda også... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå