Expat Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Vår jente på 13mnd er treig på tenner, med ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ som det står på når det står på! Det er bare den tredje nå (oppe) og det har vært nattevåk en uke nå!! Akk, bare 17 igjen... Hurra. Pappa'n og jeg tar det på skift, heldigvis, i kveld er det min tur (sukk...)
trilletrulte Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 ZZZZZZ..... jeg vet akkurat hva du mener ............ Jenta vår er drøye 14 mnd, og hadde fått alle åtte fortennene før julen i fjor(da var hun ca 10 mnd). Men i januar begynte jekslene å komme - alle fire på engang - og hjelpes meg så mye byssing og så lite søvn..... Og nå kommer jaggu meg alle hjørnetennene på en gang også. Stakkars liten, det er jo så tydelig at hun synes det er vondt! Men innimellom holder jeg på å knekke i to av trøtthet, og jeg må virkelig messe for meg selv at dette er noe som går over og at det minste jeg kan gjøre er å trøste lillejenta når det står på som verst. For det sprøe er at med en gang tennene har kommet opp, sover snuppa som engel, og jeg glemmer at jeg har gått rundt som et vrengt laken i flere uker:) håper du har fått sove litt i natt !
Expat Skrevet 26. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2006 Ja, fikk sove over i natt, avbrutt av amming kl 4... Men pappa'n er av den likestilte sorten, han tar heldigvis sin tørn med et (slitent) smil
Gjest Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 Huff!!! Lider med deg! Hvis det er noen trøst så startet Jr. relativt tidlig (5,5 mnd). Alle fortennene er nå ute og en hjørnetann er på gang. Vi hadde en mnd. der han sov gjennom nettene, ellers er det ikke fred å få for den lille stakkaren eller oss. Akkurat nå har han hatt feber, ikke spist på tre dager, og sover maks. en time i slengen. Jeg sovner bare jeg setter rumpa nedpå. Det er helt sprøtt for jeg begynner å drømme med en gang, men nå må jeg komme meg i gang med å lete på sykdomsdebatten. Lurer på hvor lenge det er normalt å gå uten å spise.
Expat Skrevet 28. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2006 Kaia går gjerne en uke uten å spise når hun er syk, morsmelk og mme er alt hun tar, solbærsaft også. Så når hun er frisk igjen spiser hun som en gal. (La på seg en halvkilo i påsken!!!) Servelatpølse setter henne oftest i gang med spisingen igjen.
Gjest Skrevet 29. april 2006 #6 Skrevet 29. april 2006 Godt å høre at det ikke er unormalt å gå så mange dager uten mat. Fikk ham til å spise igjen i dag (5 dager uten mat). Han har drukket O-boy og appelsinjuice da, så han har jo fått i seg noe næring, men han er så matglad til vanlig. Takk for tipset, men han har nok hatt noe magegreier, for han spiste en brødbit under disse 5 dagene, men når han skulle svelge den kastet han opp i stedet, men han hadde ikke oppkastsyke. Det var så rart, men nå spiser han og er litt på gulvet for seg selv, så han blir nok bra nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå