Gå til innhold

tips til fremskynding/modning...?

Anbefalte innlegg

GÅr inn i uke 38 i dag, tre uker til termin. begynner å få temmelig mye vann i kroppen, og har lyst å bli fferdig snart.

Stemmer det at man modnes feks ved å ut å gå, gjøre husarbeid os

v...? eller kan det bare "sette igang" der og da?

Noen som har gode tips til å modnes naturlig...?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4872296-tips-til-fremskyndingmodning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 11 dager på overtid i dag. Har vært VELDIG aktiv den siste måneden; gjort masse husarbeid, gått laaaange turer, gått i trapper, spist masse ananas, dristet meg til å dikke 1 glass vin (ved 2 anledninger)...osv. Alt dette skal liksom hjelpe på - men her sitter jeg sannelig og ruger fortsatt:-)

Det eneste jeg har troa på funker er sex! Hadde jeg ikke hatt BL forran så hadde jeg sannelig "hoppet i høyet" for og fått litt fortgang her...

Gjorde et lite forsøk her om dagen, men au-au-au...måtte bare gi opp!

Tror egentlig det ikke er noe som hjelper jeg. Er to dager over i dag, har gått turer, vaska huset utallige ganger, løpt i trapper, hatt masse sex, spist mye hvitløk og mye sterk mat. Ingenting skjer. Babyen kommer når den er klar, og har det best inni magen frem til da.

heisann!!!

Da kan jeg avbefale modningsakupunktur. Modningen går visst nok fortere og fødselen skal bli lettere. Var på min første time i dag og er veldig fornøyd. har hatt masse kynnere. Fikk også noen nåler for å drive litt vann ut av kroppen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...