Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #1 Del Skrevet 26. april 2006 Er det vanlig å få en rar mens ca 4 uker ettet minipille slutt...? Har følt meg gravid, og tatt tre tester , som alle har vært negative, siste på søndag. Da begynte jeg også litt utpå dagen og få litt lyse rosa utflod på papiret..ingenting i bindet som jeg tok på bare litt de gangene jeg var på toa. Samme skjedde mandag, og i går, men fikk da litt på bindet også, på str med en krone stk, og ene gangen var det litt friskere blod, men en mørk klomp inni på papiret, sorry ekkle detajler...i dag er det bare pitte litt rosa utflod igjen...hva er dette...er dette mensen for denne mnd? når er da første mens dag...søndag ??Håper noen kan svare...har kjent på mens murringer nå i snart 3 uker...så skjønner ikke hva dette er Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4872224-rar-tr-er-det-pga-pille-slutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. april 2006 #2 Del Skrevet 26. april 2006 Hei du Jeg har det nesten likedan. Jeg sluttet på piller for litt over mnd siden. Har ikke følt meg så bra denne mnd, mye murringer, vond korsrygg osv. Har hele tiden vært innstilt på at det ikke kom til å klaffe denne pp. I går fikk jeg bittelitt rosa blod på papiret en gang (veldig lite). I dag det samme. Men i dag føles det veldig som om det er tr som er på vei, så jeg har liksom gått over i 2pp jeg nå da.... Håper at tr skal komme skikkelig slik at jeg har en dag 1 i syklusen, litt det du også ønsker hvis jeg forstår deg rett??? Forrige gang jeg ble gravid hadde jeg en normal mens etter pilleslutt. Den var også rar. Blødde litt i en dag, så var det to dager opphold og så kom det litt til. Ikke så lett å forså seg på det her.. Lykke til iallfall! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4872224-rar-tr-er-det-pga-pille-slutt/#findComment-4872305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 26. april 2006 #3 Del Skrevet 26. april 2006 jeg kjente meg så godt igjen i innlegget ditt at jeg måtte bare svare..jeg har akkuratt begynt på min 3 pp nå.men når jeg sluttet med minipillene så ble kroppen min utrolig rar,hadde veldig vondt i korsryggen og følte meg oppblåst og gravid rett og slett. men når mensen kom,to dager forsinket varte den bare i to dager. vanlig mens for meg er 6 dager! det kom bare litt lyserosa blod hver gang jeg var på do,og bare bitte litt i bindet. neste mens som jeg har nå,er akkuratt som vanlig igjen,kom akkuratt på tida også. mistenker at første mens etter pilleslutt var bare litt rar for at kroppen skulle komme i riktig syklus. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4872224-rar-tr-er-det-pga-pille-slutt/#findComment-4875182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå