Gå til innhold

Babyen min har plutselig blitt et ordentlig sovedyr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før sov hun bare lurer på ca 30 min to eller tre ganger om dagen.

De siste par dagene har hun sovet 2 ganger a 2 timer, jeg blir nesten engstelig.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun? Tror disse vanene endrer seg ofte og ganske raskt. Tror ikke det er noe å være engstelig for. Jeg er selv bekymret for at tulla mi allerede sover hele natten gjennom. Hun er bare ni uker og sover nå i et strekk fra ti om kvelden til åtte om morgenen. Er jo vanvittig deilig for meg, men trenger hun ikke litt påfyll underveis? Er redd for at melkeproduksjonen skal minke også. Bør jeg vekke henne iallfall én gang i løpet av natten?

Skrevet

Min sov hele natten dvs fra 23 til 0530 fra fem uker. Syns det var deilig jeg! babyen tar det igjen i løpet av dagen det hun ikke får om natten- Hadde nytt å få sove om jeg var deg om det ikke er grunner til at babisen din ¨må ha mat om natten (lite, syk etc)

Skrevet

gutten min begynte plutselig å sove opptil 2 1/2 time i strekk på dagtid når han bikket 6 mnd. Ble jommen forundret selv. Han har bare sovet 30-45 min i strekk tidligere. Tror det er ganske vanlig :)

Ang sove hele natten og være 8 uker, så trenger du ikke bekymre deg for jenta så lenge hun har normal vekt( dvs ikke veeeldig tynn) Hun våkner selv hvis hun blir sulten. Det er vel derimot litt værre for melkeproduksjonen, men det vil du merke selv. Ikke alle får mindre melk fordi :) Du kan jo eventuellt pumpe deg i løpet av natten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...