Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 26. april 2006 #1 Del Skrevet 26. april 2006 Hva er yndlings-lekene for Aprilbarna nå? Noen som har gode tips? Her syns jeg han er så rastløs for tiden, og leker litt her og litt der, uten at egentlig noenting er gøy. Det eneste som er skikkelig gøy er å jage hunden, for han blir jo så skremt. Jada... Gåbilen med lyd er vel kanskje litt gjenganger, men ellers liker han alle andre ting enn sine ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 26. april 2006 #2 Del Skrevet 26. april 2006 Samme her. Virker egentlig som hun kjeder seg til tider. Det beste er å klatre i trappa og rote rundt der hun ikke skal være. Barnesikringen på skapet under vasken er ødelagt så nå er hun veldig ivrig på å rote i matavfallet. :-( skal se hun forter seg når hun har fått tak i noe.....livredd mamma skal ta det fra henne! Ellers er hun begynt å leke litt med babyborndukka til storesøster - legger den i vogna og kjører og så koser hun den. Hun har også et lite kjøkken, det styrer hun litt med. Ellers vil hun fortsatt ha mobilien og nøklene mine. Får hun det er hun lykkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barbamamsen Skrevet 26. april 2006 #3 Del Skrevet 26. april 2006 elsker å være på rommet til storesøster iallefall! men har noen leker her på stua også da. alt med lyd i er gøy og bøker! elsker bøker;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 26. april 2006 #4 Del Skrevet 26. april 2006 bøker..og treklosser..putter de i bøtta og tømmer de ut igjen.. ellers er trappa toppers -og seff mobilen min... Og så ELSKER hun ballonger Men som dere sier -stort sett det hun ikke får lov å leke med er spennende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 26. april 2006 #5 Del Skrevet 26. april 2006 Gåbilen har begynt å dabbe av litt her. Nå er det en krakk som er det store å løpe etter. Tomme plastflasker er utrolig gøy. De har vært populær længe.... Ellers er det litt som du sier her også, litt her og litt der. Styrer veldig mye på med ting han ikke får til. Som nå, står han å prøver å dra lokket til lekekassen opp i lekegrinden. No blir han snart sint... hehe.... Velte lekekassen opp ned og gå steder han ikke har lov er gøy, og ikke så gøy for mamman:-) Blir snart tullerusk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j05-g07-fødeklar Skrevet 26. april 2006 #6 Del Skrevet 26. april 2006 he he jeg har en av det rastløse slaget jeg også....hun driver rundt å skal klå på ALT....begynner å bli litt slitomt denne klåinga....Men hun er veldig glad i bøkene sine og stitter ofte å blar i de. Ellers er lego en favoritt....enn så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå