Firekids Skrevet 26. april 2006 #1 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg mistet MYE hår da jeg sluttet å amme førstemann. Frisøren min antok at ca 1/3 av håret var borte. Jeg har derfor hatt "nye etasjer" i håret og sett helt idiotisk ut. Nå er jeg gravid på nytt og har sannelig begynt å miste skikkelig mye håe igjen. Noen som har noen tips som funker, bortsett fra B vitaminer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 26. april 2006 #2 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg har ingen tips for å ikke miste håret, det er nok desverre bare slik som skjer.. Men, det du kan gjøre er å gå til en frisør å klippe opp håret hvis du ikke har det fra før. Da vil det ikke se så "pistrete" ut, hvis du skjønner hva jeg mener Og så vil jeg tipse deg om en super sjampo fra sebastian som heter BODY. Den legger seg "utenpå" håret og gjør håret tykkere. De har også en slags kur som skal gjøre håret enda tykkere. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #3 Del Skrevet 26. april 2006 Dette problemet har også jeg. Jeg ammer fremdeles jenta mi. Nå når jeg ble gravid igjen, ja da begynner det for fullt, håret faller av. Frisøren min har sagt at det er ingenting å gjøre med det, dette er hormonellt og det styrer vi jo ikke. Så vi får bare klippe oss kort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 26. april 2006 #4 Del Skrevet 26. april 2006 shampoen heter BODY DOUBLE, i Sebastian,og er en svart flaske med rosa på. Meget god shampo. Mister så utrolig mye hår eg også... Er frisør da,så det problemet ser eg jo titt og ofte,men alikevel veldig kjipt når en står med hele hånda full i hår... Æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå