Gå til innhold

August: Så en hadde født i uke 25...


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Ligger en tråd inne på komlisertesvangerskap og det...Het C...ettellerannet....Gikk bra med lille gutten hennes, pustet selv og trengte ikke kuvøse hele tiden....Jeg fikk helt vondt i magen jeg, jeg er 24+6 nå og hadde fått hetta om fødselen satte i gang....Godt å høre det gikk bra, men håper virkelig min lille gutt holder seg i ro noen mnd til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan=)

Ja eg måtte jo lese det.

Det hadde jo gått kjempe fint, men får selv håpe

eg slippe noe sånt. det e jo skummelt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært inne å lest der, men tror dere kanskje ikke at hun fikk noen forvarsler på en måte? At hun hadde et komplisert svangerskap? Skummelt å føde så tidlig. Tenker på meg selv...har nesten akkurat begynt å kjenne liv og forstå at det faktisk er et lite menneske inni der også skal det komme ut nå iløpet av denne uken?! Det er jo helt sprøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere få gå inn og lese hele tråden. Imponerende historie :-) Håper alt går bra for lille babyen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja utrolig.....godt å vite at vi nå er kommet så langt at de gjør alt for babyen vår og at de er så dyktige til å få disse små til å leve opp så tidlig.

Er mektig imponert over at det faktisk er mulig og imponert over de flotte foreldrene som holder ut i denne kritiske fasen...for ett mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble så rørt når jeg leste den historien. Fantastisk at de klarte det!

 

Ja, vi må håpe at babyene våre holder seg der de er i en del uker til;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...