Gå til innhold

November: Mange i Trondheim? :)


vims-74

Anbefalte innlegg

Da våger jeg meg fram fra lurkingen, og sier hei til dere alle! :)

Jeg er 31 og har ingen barn fra før, bor i Trondheim. Er det flere fra Trondheimsområdet her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er 34 år, venter barn nr 3.

 

Jeg bor ikke i Trondheim, men i Stjørdal. Det er vel på en måte nesten Trondheimsområdet, det også, da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei msbu ! jeg er også fra stjørdal er 34 år og har 4 barn og en engel fra før. Hvor bor du ? Jeg bor i Dullum. Hadde vært koselig å kanskje treftes en gang. Barna mine er 10år, 8år, 4,5år og 3år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med ultralyd da! Jeg har ikke engang vært på min første kontroll hos lege jeg, så jeg henger visst litt etter her virker det som :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Heisann:)

jeg er 24 år ,3måneder på vei og bor i tr.heim.

venter mitt første barn:)

hvor i trondheim bor du?

klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei vims.

Jeg bor også i trondheim. Jeg er 29 år og venter mitt første barn ca 21 november. Jeg gleder meg utrolig mye!! Hadde vært gøy og treffe andre likesinnede som bor i trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig å se det begynner komme flere til som bor i Trondheim!

Følg med på BIM-treff sidene, under der er den en for Trondheim -Gompo har allerede satt opp et treff 13 juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hilde 77: Mange likheter her! jeg bor i tr heim, er også 29 år og har ul termin (privat) 21. november! Vårt første barn også. Gleder oss veldig!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Bor på Moholt, er 25 år og ca 4 måneder på vei med første barn. Termin 2. november. Skal på ul om ei uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du!

Det ser ut som vi er mange...

Vi bor også i Trondheim, og venter barn ca 13. november. Bor i Stadsing Dahls gaete, men flytter til Blomsterbyen 15 juni!

Venter veldg på ultralyd...syntes de er sene....Har ike fått ime før 15.juni!!!!

Ellers er alt bra! Magen har poppet godt ut nå, og det syntes ganske bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og skrivingen gikk litt fort! Beklager skrivefeil...

Er forresten 27 år (28 i november...), og venter mitt første barn! Mannen har to fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da bor du ikke kjempelangt unna her vi bor, hehe :) Bor ikke langt vandrehjemmet...

Vi venter vårt første, spennende saker! Jeg er nok litt grønn, men hvor er blomsterbyen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flyttet til heimdal i april vi,bodde i dronningensgt før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg bor også i blomsterbyen - rett ved Moholt. Har en fra før på 20 måneder og er 30 år selv. Blomsterbyen er forresten området fra Moholt ned mot Nardo der alle veiene har blomsternavn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Er visst mange fra Trondheim her ja, gøy!:) dette blir vår første, har termin 17 nov. På torsdag flytter vi til Flatåsen. Noen som har somla seg til å fått møttes enda da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bodde i Trondheim i fjor, teller det...? Bor på Fosen nå, da. Jeg har en gutt på 10 mnd fra før og venter neste 11.11. Ser at jeg har samme termin som Leia B, morsomt :) Var på UL på St.olavs på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du,

Moro, ja - kanskje vi sees på føden - hvor hører du til når du bor på Fosen, blir det St.olavs ennå? Skal vel litt til... De små har jo en tendens til å bestemme selv når de vil komme, termin eller ei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...