Gå til innhold

hmm, noen som kan være snill å lese? :D

Anbefalte innlegg

hei hei... meg og typen prøver å bli gravid...

men lurte på om noen av disse "tegnene" kunne være symptomer?

jeg har IKM på onsdag neste uke....

* masse stikking i magen og på "siden" av magen, kjennes som mensen smerter.

* stikker i halebeinet/rompen, klarer ikke å sitte noen ganger

* fryser veldig lett, samtidig som jeg er kjempe varm i huden. har vært kald på hendene de siste dagene.

* vært slapp

*har masse masse "spytt" i halsen og munnen.

*blir ekstremt ekstremt kvalm når jeg er sulten, og er ofte sulten. pleier ikke å være det.

* blir fort sliten.

* drikker mye drikke

hmm det var det jeg kom på nu....

jeg har tatt en gravi test av QR og den ble positiv den enne dagen, så tok jeg en ny QR og den var negativ...

vært koselig med litt meninger!

Fortsetter under...

Det er jo litt individuelt hva som kan være tegn, men symptomene begynner vel ikke helt før i nærmere 2-3 mnd, ihvertfall....?

Noen av de typiske symptomer er ihvertfall:

*Mye vannlating

*Trøtt og slapp

*Ømme bryst

*Kvalme

Men dine symptomer kan jo være graviditetstegn likevel. Mange har jo mye og andre har nesten ingen. Er jo litt individuelt.

Men hva med å kjøpe en test til, tester kan jo ta feil slik en av dine åpenbart gjorde.

Lykke til!

Flere av disse symptomene kan være graviditetstegn, men det er fortsatt alt for tidlig å ta en graviditets-test. Egget fester seg først i livmoren ca en ukes tid etter el og det er da hcg-hormonet utsondres i kroppen. Vent til ikm (eller 3 dager før med CB-3 dager før test) med å teste, så får du svar. Jeg får forresten ikke positivt før ett par dager etter ikm (har en sønn fra før).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...