Gå til innhold

Var ikke denne lur?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja den så kjempefin ut!!

Skrevet

Åj, sånn vil jeg ha til neste baby!! :o)

Skrevet

Den var jo bare genial!

Skrevet

Det var luddig;D

Skrevet

Genialt!

Noko slikt tenkte eg på å "bygge" sjølv mange gongar i løpet av dei 3-4 først månadene då guten vår måtte ammast i søvn og ikkje kunne flyttast utan å våkne...

Skrevet

Den skulle jeg hatt da Johanne var nyfødt..! Da blir det en sånn og leandervugge til nestemann :-)

Skrevet

Jøss, det må jo være noe av det smarteste babyproduktet ever. Virkelig utrolig bra:-)

Liker ikke samsoving fordi vi sover ikke bra med barn i sengen, barnet blir fort for varmt og syns alle skal sove i egne senger her i huset....men dette hadde jo vært supert den tiden man nattammer(for mitt vedkommende de føste 6 mnd ca)

Men her blir det ikke flere barn da, ellers så hadde jeg nok garantert kjøpt den:-)

Skrevet

Svogeren min laga faktisk to slike då dei hadde fått to ungar med eitt års mellomrom, og båe ungane forlangde å få sove hos foreldra. Den minste låg på mora si side, den største på faren si. Soveromet var stappfullt, men alle sov godt. Det er ikkje verre enn å ta av eine sida på ei vanleg sprinkelseng og stille madrasshøgda inn slik at ho er plan med di eiga seng. Ja, og så må ho vel festast til senga di, på eit vis. Trur ein fint skal kunne lage ei slik sjølv, viss ein er litt MacGyver:)

Skrevet

Bare så dumt at den er så inni svarte dyr.

Den er på lengde med en babykurv, ikke sant? De vokser jo ut av den før du vet ordet av det...

Skrevet

Ja, viste den til sambo og han sa at sånn kan han klare å lage selv. Ikke noe vits å betale masse penger.. Ikke sikkert den blir like fin, men man bruker den jo kun de første månedene.. :o)

Ja, tror jeg må få han til å lage en sånn til neste baby!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...