Gå til innhold

Dere som har hatt sa..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk mensen igjen når den skulle komme som i vanlig syklus, regnet da første dag SA som første dag i syklus. Mine sykluser er fra 27-32 dager, etter SA var de 32, altså på slutten av det som jeg regner som regelmessig. Du kan jo ta en test og se? :-) Hvor lang er syklusen vanligvis da?

Hei. Fikk normal mens igjen etter begge mine sa er, etter at det hele var over. Hadde siste nå i desember og er akkurat blitt gravid igjen. legen sa at det var best å vente en måned og så var det bare og starte igjen med en gang!!!!!! Lykke til.

Jeg fikk beskjed om at mensen ville være tilbake etter 4-6 uker. Testet med el-tester og el kom på dag 19 (som er 3-4 dager senere enn vanlig) og nå er ikm i neste uke, så da er det bare vente og se... Ikke umulig at du kan teste nå, men siden du ikke vet når el var kan det godt tenkes ikm har blitt forsøvet en uke eller to...

Lykke til!!

Annonse

jeg hedde SA 15 mars, blødde eksakt ei uke tok nytest etter to uker som var negativ. legen som sa jeg skulle ta da. når jeg fortsatt ikke hadde fått men den 5 uka tok jeg ny test og den var positiv så jeg ble veldi fort gravid igjenn. ta en test og lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...