Gjest Skrevet 25. april 2006 #1 Del Skrevet 25. april 2006 Hei jenter! Jeg hadde sånn fryktelig skrivetrang, så her er mine tanker i uke 7! Det er utrolig hva vi jenter må lide oss igjennom, sier lide med et smil, for det er jo verdt det. Jeg ble gravid 15. april 2004, min første graviditet. Den 3. januar 2005 ble jeg mor til, selvfølgelig, den nydeligste gutten i verden. Svangerkapet var helt perfekt, bortsett fra en lettblødende livmorhalstupp som gjorde meg vettskremt i ca 3 uker (uke 5-8). Det var aldri noen fare for lillespiren i magen. Fødselen var helt nydelig, til tross for 0 smertelindring. Så, 17. april 2006, etter å ha lurt i 3 uker på om det kunne være en spire der, lyser 2 stk Qick Wieu og en stk Clearblue mot meg med streker og kryss i alle kanter! Gravid for andre gang!! Herregud så herlig! Men det som jeg blir helt sinnsyk av er at denne lettblødende livmorhalstuppen ikke kan være litt greiere mot meg denne gangen. Hver morgen de siste 4 dagene er det litt rosa på papiret også blir det til brun utflod utover dagen. Har vært på ul og allting og det er ingen fare denne gangen heller. Jeg er inne i uke 7 og skal på ny ul om 2-3 uker for å se hjertet og slikt. Jeg kommer til å være fullstendig nervevrak når uke 12 kommer! Jeg begynner å bli så sliten av å være bekymret. Vi jenter skulle ha hatt et hormon i kroppen som ble skilt ut når vi ble gravide som blokkerte alle bekymrede tanker i hodene våre. Vi fortjener å kunne slappe av med våre gravide mager, istedet for å gå rundt som hysteriske tupper. We have got the right to relax! Klem fra en småhysterisk medsøster ) Lykke til videre alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4868895-det-er-til-%C3%A5-bli-nervevrak-av-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lucia* Skrevet 25. april 2006 #2 Del Skrevet 25. april 2006 hehe, hadde vært koslig å bare vandret lykkelig rundt ja! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4868895-det-er-til-%C3%A5-bli-nervevrak-av-o/#findComment-4869170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. april 2006 #3 Del Skrevet 25. april 2006 Sånn hadde jeg det i mine to forrige svangerskap.Med nr 2 blødde jeg fra uke 6 til uke 13.Men nr 3 fra uke 10-15.Jeg klarte ikke glede meg over graviditetene før babyen var født.Det var helt forferdelig.Da babyen var født følte jeg meg 100 kg lettere til sinns.Det kommer helt sikkert til å gå bra med deg.Men jeg forstår veldig godt hvordan du har det. Lykke til videre:0) Denne gangen har jeg ikke blødd ennå,men jeg er like nervøs.Gruer meg til ul på torsdag... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4868895-det-er-til-%C3%A5-bli-nervevrak-av-o/#findComment-4869245 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå