Gå til innhold

Er det fortsatt håp?

Anbefalte innlegg

Etter pilleslutt i oktober har jeg hatt ustabile sykluser på 6, 7 og 5 uker. Nå når vi for alvor har begynt prøvingen har jeg testen litt med el-tester, men disse ble negative. Har aldri testet mange dager etter hverandre da. Men det er veldig vanskelig å vite når jeg i det hele tatt skal teste, siden jeg rett å slett ikke aner når ikm er... Testet nå nettopp og den var negativ (teststreken synes så vidt som en skyggestrek). Til opplysning så var siste mens 1 april.

Har hørt noe om at dersom syklusen er lang så kan det være at jeg ikke har eggløsning, håper dette ikke gjelder meg...

Vi prøver annenhver dag metoden. Ikke fra dag 10 og en uke fram da, men sånn generelt annenhver dag.

Er det fortsatt håp for at en spire skal sitte i denne pp.?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4868507-er-det-fortsatt-h%C3%A5p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var akkurat hos legen med det samme problemet. Jeg har hatt menstruasjon de siste to årene med enda mer ujevn syklus, min. tre uker mellom hver mens - maks ti. Legen sa at eggløsning hadde jeg, eller så ville det jo hope seg opp med egg og det ville jeg merke. Problemet med ujevn mens var, som du beskriver,å vite når eggløsningen er. Jeg er ingen lege, men slik jeg oppfattet det, var alt normalt med meg, men det kan ta litt lengre tid å bli gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...