Gå til innhold

Hvilke merke har dere på

Anbefalte innlegg

Skrevet

babyproduktene deres.. Da tenker jeg på kremer, sjampo og olje og sånt. Bruker aponti selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyline

Skrevet

Selges babyline på apoteket?

Skrevet

babyline selges på helsekost og på sparkjøp faktisk :-) det merket var best i test

Skrevet

Babyline for det meste. Men eg bruker nesten ingenting.

Skrevet

Ser at de fleste bruker babyline. Får prøve det nåe jeg går tom for aponti da;)

Skrevet

Bruker nesten ingenting vi. Tror hun har fått olje i badevannet 2 ganger i løpet av 8 uker og litt sinksalve på rumpa 2-3 ganger. Det vi har er natusan, men går vel ut på dato før vi får brukt det opp ;-)

Skrevet

Balneum Hermal, en himmelsk deilig olje/mild såpe. Som bare lukter herlig. Kan brukes til alt! Og BØR prøves. Fåea på apoteket.

Skrevet

Natusan

Skrevet

Vi brukar Babyline olje til bading. Som stellekrem når guten ein sjeldan gang er litt raud (og som salve til såre brystknoppar i starten) brukar vi Unguentum M

Skrevet

Bruker ikke såpe. Har babyline shampo (hun har mye hår), Naf badeolje (apotek), Silulen zinksalve og Apobase fuktighetskrem.

Skrevet

Babyline, all den grad vi bruker noe...det går stort sett i vann. Har tatt på litt stellesalve når hun har vært litt rød, og bruker litt olje i badevannet.

Har en hel haug med stelleprodukter da, som jeg fikk før hun ble født, men får vel kanskje bruk for det senere...

Skrevet

natusan babybad og badeolje, cosmica shampo og vanlig olje, sebamed stellekrem, bubblebath og våtservietter, silulen sinksalve. har også coop x-tra sine våtservietter.

Skrevet

Bruker verken såpe eller shamppo (har ikke så mye hår...) men vedbad bruker jeg babyline olje. Og A-krem i ansiktet. Ved sår stump barnesalve NAF (apotekets egen, super!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...