Anonymfordennegang Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Hun er så go, og flink og bare helt herlig! Er så godt å ha ei go jenta å kose seg med hele dagen! Tenk så heldige vi er som har barna våre...!
Gjest Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Er helt enig, er ufattelig glad i lille jenta mi. Sku ikke tro det var mulig å bli så glad i et lite menneske, bare koser meg med henne hver dag:-) Selv om hun tester grenser nå og kan være litt slitsom, så er jeg ufattelig glad i henne:-)
Gjest Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Helt enig,sønnen vår er den deiligste lille mannen i verden.Mange ganger kan jeg stå og se på han da han sover,og da får jeg tårer i øynene.Gleder meg til å følge den lille karen fremover i livet
nups Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Å JA! Er helt tussete og forelska! Ja! Forelska! Snuse snuse kysse kose og snuse igjen! Døn! :-) Heldig er vi!
Gjest Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Så koselig å lese!! Jeg er så heldig å være mor til Lillegutt på 15 mnd og han er det aller beste som finnes i verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå