Gå til innhold

Ultralyd i uke 35??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt meg ultralyd privat, er så nysgjerring på kjønn! men etter at jeg bestilte timen kom jeg til å tenke på en ting.. kanskje det er for sent å se kjønn så sent? noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei absolutt ikke.. var på ultralyd i uke 34, og så kjønnet kjempe godt!!! =)

Skrevet

å så artig, da gleder jeg meg masse:) takk fors varet, svarte akkurat på innlegget ditt ovenfor, hehe

Skrevet

du får sikkert sett kjønnet...men jeg må si at jeg var på UL på haukeland da jeg var 34 uker på vei...da hadde de bare et sånt lite kipt UL aparat...så jeg så nesten ingenting av babyen...men hvis du skal på privat så har de sikkert stor skjerm eller noe... Lykke til i allefall!;)

Skrevet

Hei du!!! Overrasker meg veldig om ikke du kan se om det er gutt eller jente siden du skal på 3D.. Jeg var på vanlig ultralyd i uke 37 og da sa hun at hun så ingen tiss så det er nok jente (babyen lå med beina godt fra hverandre). Da spurte jeg om hun kunne se kjønnslepper og sånt (for det pekte de på under uke 18 ultralyden) og da svarte hun at nei, det var nok for sent og se disse tre strekene, at de kan man kun se tidligere i svangerskapet.

Men ultralyd er alltid herlig uansett da:-) Jeg synes derimot det var mye lettere å se ansiktet under den siste ultralyden, og med 3D blir det nok enda bedre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...