Gå til innhold

November: Riksen i november?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen! I dag fikk jeg et nytt brev fra riksen som tilbø oss omvisning på fødeavd. Man kunne velge mellom tirsdager og torsdager fra 12.30-13.30 og det var bare å ringe opp og bestille time en dag det passet. Er det noen som har lyst til å bestille samtidig med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes veldig hyggelig ut å bestille time sammen!

Fikk det samme brevet, men lurte litt på om dette er aktuelt nå eller om det er meningen å vente en stund. Hva tror du? Termin 9.11, jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Camilla! Det vet jeg ikke. Men vi kan jo bestille time nærmere sommeren. Det er jo bare plass til 5 par så det kan hende vi må bestille tidlig siden det er ferieavvikling.Kanskje det er flere rundt samme tid som vil slenge seg med. Tror ikke samboer blir med meg fordi det er på dagtid og da jobber han. Tror ikke han syns omvisning på fødeavd er spesielt spennende heller. Men dersom det blir barselkurs har han lovet å være med. Alvsol blir sikkert med oss på omvisning og Reddik kanskje også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er forresten like gammel som meg, bor også i oslo, skal føde på samme sted og er førstegangsfødende akkurat som meg. Jeg hadde også termin 9 nov, men ble flyttet frem til 6 nov på privat UL. Litt av noen sammentreff eller hva? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin ca 20 november, fødeplass Riksen.Dere drar sikkert på omvisning før oss, fint om dere kan fortelle litt om hva dere synes!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med jeg! Men er det ikke litt tidlig til sommeren? Etter sommeren er kanskje bedre? I august? Bare noen tanker jeg har :-)

 

Jeg slenger meg på dere jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Louise!

Så ikke innlegget før nå, jeg...

Det er jo litt av et sammentreff:) Morsomt! Hva driver du med, a? Og hvor i Oslo bor dere?

Kanskje det hadde vært greit å bestille time til rett over sommeren?

Ha en fortsatt super langhelg:) (Jeg stresser med eksamenslesing, uff!)

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Camilla!

Jeg er sykepleier jeg, men er for tiden sykemeldt pga lavt blodtrykk og ekstrem kvalme. Jeg bor på Haugerud sammen med samboeren min (skal gifte oss i august da). Vet du hvor det ligger? Hvor bor du og hva driver du med da? Jeg er med på en omvisningstime i august ja også må vi på svangerskapskurs også tenker jeg. Greit å få det med seg når det er første gang man føder lissom. Stakkars deg som har eksamen, jeg føler med deg for å si det sånn.....Ingenting er verre spør du meg!

Lykketilmedlesingen-klem til deg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Da er vi i samme bransje:) Studerer medisin, jeg. 4. året nå.

 

Så koselig at dere skal gifte dere i august! Vi giftet oss i fjor sommer, annbefales på det sterkeste!!! Er dere i rute med planleggingen, da? Plass til en liten mage i kjolen? Å, skulle ønske jeg kunne få den dagen en gang til, var så utrolig flott. (Ikke tolk meg feil, vil jo ikke gifte meg en gang til, da. Er veldig happy nå:))

 

Vi bor på Nordstrand. Ikke såååå langt fra hverandre.

Vet du om de arrangerer svangerskapskurs på Riksen? Tror absolutt jeg kunne trenge ett!

 

Ha en fin torsdagskveld! Jeg skal kose meg med 24 i kveld, får lese litt til fram til det..

 

Klems,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

Har du hatt eksamen denne uka da? Bestevenninna mi går også på 4. året og har hatt nevrologieksamen i dag.

Vi er i rute med planleggingen ja. Kjolen ordnes av en sydame i brudekjoleutleien. Mini meldte sin ankomst litt før tiden skjønner du....!

Bryllupsreisen til Mauritsius måtte vi avbestille pga for lang flytur, men ellers følger vi planen. Gleder oss veldig til bryllupet. Vi er det første paret i vennegjengen som gifter oss så det blir nok hæla i taket uansett om jeg ikke kan drikke. Nordstrand er ikke langt herfra det. Ligger på samme siden av byen:-)

De må jo ha et tilbud om svangerskapskurs der. Tenkte jeg skulle spørre om det på den ordinære UL den 12 juni. Når har du fått UL time forresten? Tror vi har godt av et kurs vi som er ferske i gamet!

Vi snakkes!

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...