Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 tenkte til 17 mai. jenta mi er 6 uker nå. hva skal dere ha på babyene på 17 mai?
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 De har størrelse 62 på obs. Er sånne festdrakter da. Jeg skal kjøpe det til gutten min:) har veldig fine til både gutter og jenter der! Kostet 229 kr
Plomma - mamma til 3 Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 Jeg har kjøpt liksombunad i str 62 på OBS som ser helt OK ut. Snuppa er 10 uker nå og ikke spesielt stor, bunaden ser diiiger ut men det er jo 3 uker igjen da )
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 De selger bunader ORIGINALE i str. 2 år. Min jente skal ha vossebunad, siden mamme kommer derfra, og vi mest sansynlig skal flytte dit snart... Mamma skal sy den litt inn her og der... Blir så fin så.... Min niese brukte den samme bunaden, hun var 3 mnd. Det er jo str. 2 år, men de ligger jo bare i vognen, så om den er litt stor gjøre det ingenting.... Har ikke perlelue på da. Men bare en sånn hvit tynn blonde-trekantlue viss du skjønner....
Musse-M Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 er den sååå stor i str 62 da? jenta her er 5 uker og vi skal bruke den både 13 og 17 mai! har ikke prøvde den enda! kanskje vi må sy den inn litt? ho er ingen liten tøtte da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå