HypatiaG Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Forbereder meg på at solstålen min skal begynne i barnehage. Da må han ha mokkasiner (sokker med lærsåle). Hvor får jeg kjøpt det? Spurte i barnehagen, men de sa Hennes og Maurits - der er de alltid utsolgt.
2 herlige gutter ;-) Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 mener du sånne "sklisokker/sko"?! hehe, sokk liksom, med antisklisikring rundt det hele? så de på polarn o. pyret i dag. så veldig fine ut de også. tror det var 150 kr for de jeg, så en del dyrere enn h&m da... men!
*Afrodite* Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 Jeg har kjøpt filttøfler med hard såle til gutten min. Holder han god og varm på føttene, de skliir ikke på foten som de gamle (og gode) sauskinnstøflene gjorde. Samtidig er de mer pustende i forhold til vanlige tøfler med hard såle. Kjøpte de på kjede skobutikk for ca 280.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 Jeg har ei jente på 14 måneder, og hun bruker nå noen skinntøfler som er utrolig gode. De ligner på Robeez, bare at de er billigere og faktisk mykere også. Jeg kjøpte dem på www.tinyzone.dk, i tilbudskassa. Kostet meg under 150 kr, og sendt rett hjem på bare noen dager. Perfekt! Jeg har hatt H&M-mokkasiner også, men jeg syns disse er mye bedre, og de er ikke så klamme som mokkasinene heller. En kjempegod investering!
Lifelines Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Så at de hadde fått sånne mokkasiner på Lindex også. Har selv kjøpt dem på H&M.
M@mm@nmin <3 <3 <3 Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 Kaphal har også disse!! Prisen rundt 50 lappen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå