Gå til innhold

Her holder vi stand...

Anbefalte innlegg

Fremdeles ingen TR... 11 dager sen i dag... og tok siste neg. test på lørdags morgen (QR)

må vel somle meg til legen en dag... er litt irritert egentlig.. men har masse å tenke på med eksamen på fredag og greier og greier.. men .. det ligger liksom noe og murrer bakerst i hodet likevel, men...

Åhh.. kan liksom ikke bare TR komme om jeg ikke er gravid, liksom?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4867300-her-holder-vi-stand/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, så kjedelig å vente!!! Passer vel ikke så godt midt i eksamens-stress å gå rundt å lure på om forhåpentligvis kanskje noe er på gang... Hadde vært trivelig å få et + :-)

Skjønner godt at du tenker at TR like gjerne kan komme, når testene bare er negativ.

Krysser fingrer for at du får + snart :-)

tusen takk beate81...

ja, det er kjedelig med denne ventingen.... så i et annet innlegg at det var mange som ønsket seg litt tålmodighet... jeg tar gjerne i mot litt jeg også...

det eneste jeg har av noe som KAN være symptomer er at rundt kl 21.hver kveld blir jeg veldig oppblåst og blir småkvalm.... aldri det ellers da, men...

kjedelige greia

hmmm... spennende.... kan jo godt være at hcg-nivået ikke er høyt nok enda da :-)

Du er ikke "hoven" inni skjeden? Jeg var det når jeg var i 5. uke, samtidig med at jeg var oppblåst og uvel... Men da hadde jeg fått positiv test ei uke før da.

Du må oppdatere oss dersom du finner ut av ting :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...