Gå til innhold

April: Vi har kjøpt sykkelvogn

Anbefalte innlegg

Og gjett om det var suksess. Maiken hylte av glede når vi syklet avgårde. Storkoste seg. Kan absolutt anbefales.

Hun fant fort ut at det var moro å dytte sideveggen i vogna ut mot hjulet. For det lagde så fin lyd. Med det resultat at hun bremset farten og det ble nesten hull igjennom stoffet. Stort flir rundt munnen hadde den vesla rampejenta mi.....*smile*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4867286-april-vi-har-kj%C3%B8pt-sykkelvogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja det er kjempepraktisk med disse trallene! Vi kjøpte for et par år siden og brukte den til Mirja i fjor sommer. Festet bilstolen inne i tralla med Mirja oppi og hadde Joakim i sykkelsetet og hunden i springer ved siden og så kunne jeg sykle på tur! Var kjempegøy! Gleder meg til å ta den frem igjen, nå er hun så stor at jeg regner med at hun vil sitte bra i den!

God tur!! :o)

Så flott at det er suksess! Hvilken type har dere?

Vi har også planer om å kjøpe sykkelvogn, men har ikke satt oss inn i utvalget ennå. Tenker det er midt i blinken i sommer, og ikke minst til høsten, når både lillegutt og storesøster skal i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...