Gå til innhold

Juni: Fritid! Hva er det?

Anbefalte innlegg

Etter at jeg begynte å jobbe har jeg ikke tid til noe annet enn jobb, ute med Lone, legging, mat laging, rydding, klesvask osv osv.... Å kanskje visst jeg har overskudd som i dag får jeg tid til en liten tur på dataen før det er litt tv og natti natt.

Huf slitsomt liv dette jobblivet med barn....

Hvordan går det med dere andre som er i jobb?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4867158-juni-fritid-hva-er-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter etter at jeg begynte å jobbe igjen:-(

Har ikke mye overskudd når jeg kommer hjem om ettermiddagen / kvelden (jobber til kl 20.00 to dager i uken)

Og jeg kjenner at jeg HELE tiden går rundt med litt dårlig samvittighet ovenfor Mia..Skulle gjerne hvert mer opplagt når jeg først er hjemme og kan være med henne i noen timer før legging..(de dagene jeg slutter 20.00 er hun jo i seng før jeg er kommet hjem.)

Jeg jobber annenehver lørdag også (10-18) og da går jo nesten hele helga vekk:-(

*sukk* Ble slitsomt med full jobb - måtte bare få det ut:-)

Jeg syns faktisk det va godt å begynne på jobb igjen. Vet at guttene koser seg hjemme. Har jo en kjempeflink mann som tar nesten alt husarbeidet og har middag ferdig når jeg kommer hjem.

Men, det blir nok en helt anna hverdag når vi begge skal i jobb og gutten skal i barnehagen. Blir nok innhenta av tidsklemma da. Får håpe vi blir flinke å planlegge og organisere så både handling og husarbeid blir mest mulig effektivt. Har heldigvis sommeren på oss før den virkelige hverdagen begynner.

Annonse

Er nok likedan her i huset som hos deg. Er så og si "alenemamma" da min samboer jobber fra 07 - 21 hver kveld unntatt onsdager.. Så det blir lite fritid. Men da er onsdager hellig .. Pleier å ha venninnetreff vi da. Kjempedeilig å bare komme seg litt ut en gang i blant. Har behov for det. Ellers går det i jobb, husarbeid og barnestell... Selv om det sistnevnte er trivelig da..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...