Gå til innhold

FOR ET MARERITT AV EN DAG!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huffameg....Lillepia på 4 mnd våkna i dag kl.06. Får henne til å sovne igjen kl.7, og storesøster på 3 år våkner halv 8. Vi skal i begravelse et stykke unna, måtte ta ferge og greier..Og 3-åringen har fri fra bhg. Men vi håper på å få kjøpt dag da, så vi slipper å ta henne med i kirka (hun er høyt og lavt!!). Egentlig fikk vi ikke det, for ingen hadde tatt fri, men de ordnet det likevel, heldigvis...

Så er vi i begravelse, kjempetriste greier...Og kl.13 i dag fikk vi vite at vi hadde fått tilslag på leiligheten vi la inn bud på :)) (svingninger i følelseslivet der gitt)

Vi kommer hjem kl.14, sambo drar på jobb (jobber kveldskift), jeg støvsuger og shiner leiligheten vår her, før vi skal ha visning Kl.18. Babyen er litt sutrete og vil ikke sove selv om hun er trøtt.

Kl.16 drar jeg og henter storesøster i bhg, vi kommer hjem, og begynner med middagen kl.16.30. Kylling som skal stå i ovnene en time...:-( (glemte å sette på før jeg henta i bhg)

3-åringen er sliten, har kort lunte og er trassete...Babyen er fortsatt sutrete og sover heller ikke.

Får laget mat til jenta vår, men rekke rikke spise selv fordi jeg rydder opp etter matlaginga før folk kommer på visning.

Litt før kl.18 kommer de. Da er leiligheten shina...Et kvarter senere er de gått. Ser på bare-TV sammen alle tre. Mot slutten tar jeg stellet på babyen, og legger henne på gulvet litt. Da ringer det på døra. Noen kommer og skal kjøpe ei barneseng i skal selge. Den står på verandaen..Og imens jeg følger de folka ut dit, begynner babyen å hyle inne i stua, og 3-åringen springer ut i gårdsplassen uten jakke. Jeg vet hun ikek stikker av, og kan ikke springe etter henne med babyen, som fortsatt gråter. Hun er kjempetrøtt stakkar..

Skynder meg ned i kjelleren for å legge henne ned i senga, men snubler i de siste med babyen i armene!!

Holder henne tett inntil, og slår meg selv forderva, men babyen bærger heldigvis helt....Hun blir selvfølgelig kjemperedd og storgråter pga det da.. Tar frem puppen og hun blir rolig og døsig med en gang.

Legger henne ned og det blir stille..

Så løper jeg ut til storesøster (som jeg vet ikke stikker av når hun går utenfor da). Og da ser de som skal kjøpe senga litt småsurt på meg som ikke greide å soppe jenta når hun løper ut uten klær.

Men men..De kjøper senga.

Så er det dags for kveldsmat og stell på hun største. Det blir gjennomført med mange tellerunder til 10..:-( Men hun kommer i seng, og jeg greide å la være å bli sint.

Til slutt ser jeg på videoen..Jeg satte nemlgi på opptak på hotell cæsar, men satte selvfølgelig på feil kanal!! Og klokka var 8..

Så nå sitter jeg her da...Ubeskrivelig sliten...Fikk bekkenløsning av all ryddinga og støvsuginga, gikk glipp av cæsar også...

Men det er stille..Stille i huset..Endelig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser det ble et skremmende antall skrivefeiler her ja..Huff, slien ja..:) Og mørbanka. Nesten komisk dette her...

Hovedinnlegger

Skrevet

Uff da.. Godt ikke hver dag er sånn!

=)

Skrevet

Huff sånne dager er det bare å legge i glemmeboka.

Sender en trøste-klem jeg. Og håper du får en fin dag i morgen:)

Skrevet

Hehe, uff! Hørtes ut som en slitsom dag! Hadde en tung dag selv, med ei snuppe som har økedøgn, med påfølgende lite søvn på natta for mor.

Vanligvis kan jeg duppe litt på dagtid da, men vi skulle også i begravelse i dag, og måtte 3 1/2 time med hurtigbåt hver vei. Slitsomt og tungt, samboeren min fikk heller ikke fri fra jobb, så hadde liksom ansvaret alene da...men nå er vi hjemme igjen heldigvis, og jenta hyyyyler og ikke vil sove (overtrøtt sikkert). Usjameg. Håper bare hun sover lenge i natt før hun skal ha mat - igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...