Gå til innhold

sædprøve

Anbefalte innlegg

Min samboer tok en sædtest nå i jula,vi tok en slik test hjemme selv.Kjøpte på apoteket,er det bra nok?da jeg var på utredning på sykehuset så sa de ingenting om det.Viss en vil ta en ny..bestiller man da time til fast legen sin eller på han på sykehuset?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4866845-s%C3%A6dpr%C3%B8ve/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok dessverre ikke bra nok. Sædprøven må tas på en fertilitetsklinikk.En del større sykehus har dette. Få en henvisning fra fastlegen og deretter er det bar å ringe og avtale tid. Som regel er det ikke lang ventetid. Vi kom til i løpet av få dager. Fastlegen til din man bør dessuten ta en del hormonblodprøver av din mann for å se at nivåene er slik de bør være.

Lykke til

Klem

okey..det syntes at det var litt rart at legen på sykehuset ikke sa noe om det.Jeg sa at vi hadde tatt en hjemme test i jula og det sa han ingnting på.Ska ringe til legen hans nå viss min tr kommer i løpet av helgen.Men tusen takk for svarene

Hei..

min mann var sammen med meg på Majorstuaklinikken og han fikk henvisning der til Riksen for å levere sædprøve. den må jo være ferskest mulig. .vet ikke om dere må til gyn men d er jo d tryggeste hvis dere har slitt litt med å bli gravide. .og han måtte bestille time på Riksen for å komme å levere der,for den skal taes der oxo. .

LYKKE TIL =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...