mirr Skrevet 25. april 2006 #1 Del Skrevet 25. april 2006 hei, har lest at det er flere som kjenner stikking nederst i magen. er litt tidlig for meg å teste ennå, men har kjent det noen dager nå (ikm på mandag), særlig om kvelden og etter at jeg har spist, det brenner nesten litt der nede. er fryktelig trøtt også! er det flere som har hatt det slik? eller bare noe jeg innebiller meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjatjo Skrevet 25. april 2006 #2 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg husker ikke stikking, men jeg var i allefall kjempe trett =0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirr Skrevet 25. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 25. april 2006 ingen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. april 2006 #4 Del Skrevet 25. april 2006 Masse stikkinger og menssmerter!!! Jeg hadde mistanke i 3 uker før jeg tok test. Positiv positiv positiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 25. april 2006 #5 Del Skrevet 25. april 2006 du er ikke den eneste!! jeg har det sånn fra den dagen jeg hadde eggløsninge å heeeele uka! kan være "festesmerter" eller noe sånt..vet ikke helt! det er oxo for tidlig for meg å teste..må vente en uke til.. men "føler" det er noe på gang! jeg er også veldig trøtt!..så det er nok noe som følger med det å bli gravid (om vi er det da) :-) *hååper* klem:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønnere enn skjønnest Skrevet 26. april 2006 #6 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg har kjent masse siden eggløsning. Pleier aldri å kjenne når jeg har eggløsning, men testen var positiv. Kjenner heller ikke så mye i magen rett før mensen. Så pms er det heller ikke. Skal ike ha mensen før søndag, mandag. Har kjent stikkinger, brenner, sårhet på den ene siden. Forhåpentligvis i den eggstokken hvor befruktningen skjer ))!! KJente deg veldig godt fra dag 1-7 etter EL. Helt ekstremt på dag 6. Tror dere egget festet seg på den dagen? Nå kjenner jeg ikke så mye lenger, er på dag 11 og lurer på om jeg skal teste? Når skal dere teste? Vi får håpe at det er graviditet på gang for oss!!!! Vi får holde oss oppdaterte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønnere enn skjønnest Skrevet 26. april 2006 #7 Del Skrevet 26. april 2006 Glemte å skrive at jeg også har ømme bryster, er veldig trett (mer enn vanlig) og litt kvalm. Det er klart at dette kan være psykiske ting og tang fordi vi så gjerne vil ha barn. Da kan man sikkert innbille seg mye. MEN, jeg vet 100% sikkert at det jeg kjenner i livmoren og i den ene eggstokken IKKE er ønsketenkning. Hva tror dere? Kan vi være gravide? Mirr og flere, hvor i magen har dere stikkinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirr Skrevet 26. april 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 26. april 2006 Kjenner det omtrent der jeg noen ganger kjenner EL. kan også være noe pga luft tenker jeg (det har jeg mye ellers og), men det liksom annerledes.. og brystene er helt normale. så prøver ikke å bli for positiv her... skal teste til helgen tror jeg. tiden virker så uendelig lang..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønnere enn skjønnest Skrevet 26. april 2006 #9 Del Skrevet 26. april 2006 Blir spennende!!!! Gi beskjed da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirr Skrevet 26. april 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 26. april 2006 Tror ikke det er mye håp for meg alikevel.. Stikkingen er liksom litt mindre idag, og kom bare på kvelden etter middagsmaten. Sannsynligvis bare noe fordøyelsesgreier Føler meg også litt "friskere", ikke såå fryktelig trøtt. Har ikm på mandag, men har sååå lyst til å vite allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå