Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som veit om en blir kvalm, uggen og dårlig i tida etter fødselen siden alle hormon og alt forsvinner ut av kroppen etter hvert??

Kroppen har jo blitt ganske vant til det som er der nå, og det skjer vel noe rart når alt plutselig er borte.. =)

Godt å værte forbredt tenkte eg.... 12 dager til termin!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4866142-etter-f%C3%B8dselen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan kun svare for meg selv, men jeg var iallefall ikke det sist. Har heller ikke hatt venninner som har vært dårlig etter fødselen.

Har faktisk en venninne som kastet opp hver dag i ni mnd, selv om morgenen den dagen gutten hennes ble født. Dagen etter var det slutt på oppkastet......

Tror ikke du trenger bekymre deg !

Klem

Jeg opplevde det totalt motsatt, fikk skikkelig energikick og ville bare opp og gå, titte meg rundt, få besøk, dra på besøk, ut og trille osv osv... Pleierne på barsel måtte faktisk tvinge meg til å ligge i senga i et par timer og få i meg litt saft og noen kjeks pga blodtrykket og at jeg var skikkelig gira:-) Har ikke hørt om de som blir skikkelig dårlig etter fødsel nei, bare motsatt:-)

Nei, en blir fort i finere form. Gruer meg til etterrier og svetting som kommer etter fødsel, for ikke på snakke om brystspreng o.l De første dagene og ukene lever en i en bomullssky, der det egentlig bare er plass til mor og barn. Sist tok det åtte uker å bli "normal". Så det datteren min husker best med å bli storesøster var at da måtte hun være med pappa. Det blir vel kanskje slik denne gangen også. Pappaen får ta seg av de andre to, så jeg får tid til amming og å bli meg selv igjen. Vi er ihvertfall forberedt på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...