Gå til innhold

Må ha litt hjelp av dere jenter, dere er tross alt gravide på dette forumet :-)

Spirevipp med go`gutten

Anbefalte innlegg

Jeg kan fortelle litt om meg selv for dere som ikke "kjenner" meg fra bli gravid. Jeg er i 15pp nå, og har gått til fotsoneterapi en gang i uka i snart tre mnd.

Jeg var til behandling for to uker siden, og fra dagen etter hadde jeg svake mensmurringer i magen hele uka nesten, og på søndagen fikk jeg en liten blødning. Ble liksom litt overbevist om at el var da :-) Fredagen etter hadde jeg mens-murringer i magen hele dagen faktisk.

Etter da har jeg kjent litt sånn små-murringer i magen til og fra omtrent daglig. Ikke så det er vondt eller noe, men jeg kjenner liksom at det "skjer noe der nede". Det er liksom det som er uvanlig fra di andre pp denne gangen, at jeg har hatt så mye murringer i magen.

Kan dere som er gravide komme med kommentarer om hvordan dere opplevde det? Er det mange her som hadde mens-murringer i magen da dere ble gravide? Vet at det er vanlig å få det, men gjelder det for hele pp eller bare rundt ikm?

Jeg har stor tro på at det skal klaffe denne pp, håper så inderlig på det!

klem fra en spent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Hei spirevipp.

Det var sånn jeg fikk mistanke. Det begynte å murre skikkelig i magen en hel uke før ikm. noe som ikke var vanlig for meg. (normalt bare vondt dagen før mensen)

Jeg husker jeg spøkte t samboer at om ikke jeg er gravid nå skal jeg få sjekka den derre magen altså!!!

Men jeg var gravid jeg og er 9+3 idag :-)

Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan i allefall prøve... Jeg er i uke 20 nå, men er innom på 1.trimester ganske ofte likevel. De første 8-9 ukene mine var fulle av mensmurringer! Det var ikke vondt, bare ubehagelig og som du sier det "skjer noe der nede". Jeg fant ut ganske tidlig at jeg var gravid, tok test 4 dager etter at mensen skulle kommet og den var positiv. De murringene gav seg litt etterhvert, men var litt frem og tilbake. De første ukene var det ubehagelig med orgasme for det forsterka murringene veldig. Nå er murringen gått over i å kjenne liv:-)

Jeg tror du har gjort noe veldig lurt med fotsone! Jeg har brukt fotsoneterapi og øreakupunktur til behandling av diverse ting i godt og vel et par år nå, og aldri før har kroppen vært bedre. Har vært veldig mye dårlig i begynnelsen av svangerskapet, men det er i ferd med å bedre seg - og mye av det takket være fotsoneterapi. MEN hvis du tror at du er gravid nå så vær veldig forsiktig med fotsoneterapi! Punktene ligger utrolig nærme hverandre og det som skal være hjelp til å være gravid kan i en kritisk periode like gjerne gi feil utslag. Min fotsoneterapeut har stor respekt for graviditeten min og nå er hun ikke i nærheten av punktene for underlivet mitt i det hele tatt, konser mest om bekkenløsning, allergisesong og halsebrann:-) Men det er hun selv som sier at hun ikke vil borti de punktene for underlivet fordi hun har så respekt for min situasjon og vil ikke at noe skal settes igang! Men jeg er sikker på at hvis du har en seriøs terapeut så har hun samme respekt for din greie og vil aldri utsette deg for fare!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg får inderlig håpe hun ikke gjør noe hun ikke burde. Jeg skal dit neste tirsdag, og ikm er i helga som kommer. Jeg får bare stole såpass på henne at jeg tror det går bra! Hun driver med meg i to timer hver gang jeg er der, til prisen av èn time for hun vil så gjerne at det skal lykkes for meg. Veldig snill dame :-)

Takk for svar, damer, godt å høre at det kan være et godt tegn med mens-murringer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jeg hadde mens murringer ca 5 -6 dager før jeg fikk mensen.Men jeg trodde ikke at jeg var gravid.Så det er håp for deg ja.Krysser fingrene for at alt går bra og at du kommer inn til oss snart:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...