Gå til innhold

til tider et utrivlig forum!

ettie

Anbefalte innlegg

Synest dette til tider er et utrivelig forum. Mange her inne har liten toleranse overfor andre mennesker og deres meninger. Hvem er det som bestemmer at de over 22 ikke er unge? Og man må da kunne diskutere og være uenige uten at det blir kalt hets? Vi er da forhåpentligvis voksne mennesker her inne? Vi skal da ha barn! Får ofte følelsen av at jeg ikke er velkomen her med mine meninger, at jeg er for gammel. Jeg er ikke 18 nei, men jeg er da forsatt ung!

Fortsetter under...

Enig med deg jeg ettie, syns at alle som føler seg ung kan være her inne. Ingen kan si at de og de er ikke unge nok. Men dette er bare en tanke: kanskje at de som har sagt ting som dette sier slikt fordi de ikke føler at de kan si hva de vil her inne uten å bli sett på som rar av de litt eldre. Prøver ikke å forsvare, men kanskje vi alle burde vise litt mer forståelse. Man må jo selvølgelig få lov til å spørre og lure, men kanskje ikke være så dømmende så fort.

Annonse

Den der må jeg si var utrolig stygg Anonym!!

Du kan ikke dra alle over en kam altså!

Jeg er selv tenåring (18) men jeg er hvertfall ikke dum! Det er forskjell på hvilke stadier man er i livet selv om man er like gammel,

å jeg synes det er stygt å rakke ned på unge jenter å kalle de dumme!

Har jeg sagt at du er dum? Man velger vel selv hvilken bås man vil settes i under det jeg skrev. Og merker det er "yngre" folk her ja, skjønner tydeligvis ikke hva ordet ironi betyr. Prøvde å legge det frem som en spøk, men klart man får ekstra hormoner av graviditet, og pubertet! Hehe, unnskyld! Måtte bare... Hvorfor la deg hisse opp? I hovedsak mener jeg de som prøver å bli gravide som 14-15-16-17 åringer er "unge og dumme". Med en smule ironi som jeg skrev!

Hehe...

Den gamle kjerringa

Annonse

enn er jo ung dersom man får barn før enn er 27... gjennomsnitte her i norge er vell snart 40 år (da mange velger karriere) det eg syns er veldigt domt er at mange raker ner på oss som er 18 og yngre for di mange mener vi er domme som har blitt gravide i denne alderen å me ett så opplyst land burde vi vell vite hva prevensjon er... ? :(

Hilsen Mamma-til-en-planlagt-unge :D

Ja, det er det jeg mener. Jeg tror mange vokser mye på et svangerskap. Men jeg syns det er veldig naivt å PRØVE å bli gravid når man såvidt har gått ut av grunnskolen. Blir man gravid så blir man gravid, og da får man stå for det man velger og. De som da velger å beholde, og KLARER det, er kjempetøffe! Men det syns jeg ikke de som prøver er. Syns det blir barnslig å si "jeg er så babysyk, vil ha en liten å dulle med nå" når man er 14-15-16-17(+/-) år! Da er man ikke voksen nok til å forstå at en baby helst bør ha voksne til foreldre, og ikke barn. Man er jo ikke myndig/voksen i ordets rette forstand før man er 18. Greit nok at noen føler det slik, det gjorde jeg og da jeg var 16, men man merker man forandrer seg mye på bare få år. Uansett, de som går gravide i 9 mndr vokser utrolig mye på det, og takk og lov for det!! Så dette er ikke kritikk mot unge mødre, men kritikk mot småjenter som vil ha bolle i ovnen!!!

Gammel kjerring som slenger med leppa igjen

Hehe, litt rart å bli kalt gammel kjerring og ikke ta det ille opp! ;)

Jeg er nok egentlig ikke så gammel som det høres ut som. Går vel i kategorien "ung mor", men føler meg så mye eldre på mange måter.

Er nok litt gammeldags og sær. Har et annet nick jeg brukre aktivt her og på andre sider, vil derfor være anonym, så ingen "fryser" mg ut pga det jeg har sagt i dette innlegget. Har absolutt ikke ment å være stygg, men mener det jeg har sagt! Ha ei fin helg!

Selv er jeg 18 år, men jeg syns alle som føler seg unge bør får være med her. Det er snakk om å dele erfaringer, følelser, hormoner og redsel med andre mennesker man har noe til felles med. Å jeg må virkelig si at om man bruker tiden sin på å bestemme hvem som er unge og ikke unge mødre så har man ikke mye å finne på. Folk er her fordi de trenger å snakke, noe alle bør respektere!

Jeg mener selvsagt at 14 år og gravid er litt ungt. MEN, i bunn og grunn, så går vi alle gjennom AKKURAT det samme,når det gjelder følelser under graviditet,hormoner i kroppen osv. Da spiller det ingen rolle hva slags alder man har! En 14åring kan gi meg like gode råd som en på over 30 år!

Gratulerer til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...