to tette og ei badehette:o) Skrevet 25. april 2006 #1 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg hadde en UL i forrige uke da var jeg 6+1, og da kunne legen ikke si med sikkerhet at han så et hjerte som slo, men jeg skal tilbake neste uke og da er jeg 8+0, hva kan jeg forvente meg å se da hvis det er liv??? Jeg har disse Ul-ene fordi jeg hadde noen bittesmå blødninger, og har dem enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattos Skrevet 25. april 2006 #2 Del Skrevet 25. april 2006 Hvis du klarer så vil jeg råde deg til å stille uten forventninger i det hele tatt:-) Da vil alt bare bli positive overraskelser, og da forutsetter jeg at det er liv! Må jo ta høyde for at det er det helt til det motsatte er bevist, og det skal ikke bevises! Men hvis du aboslutt skal forvente noe så forvent at du får høre og se at hjertet slår. Det avhenger selvsagt av hvordan ungen ligger, men jeg reger med at du får innvendige ul'er nå så da bør de finne det:-) Uansett - LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelingelate med to tomater Skrevet 25. april 2006 #3 Del Skrevet 25. april 2006 Var på Ul sist torsdag og var da 8 uker på vei...da så legen tydelig et lite hjerte som slo. Da han viste meg det så så jeg også det lille hjertet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ronja irene Skrevet 25. april 2006 #4 Del Skrevet 25. april 2006 var på UL i uke 7. da så jeg hjertet, at hjertet slo og at fosteret beveget seg. så jeg regner med at du skal se dette siden du er 1 uke lengre enn det jeg var. fosterlyd er det litt tidlig å høre nå, da fosteret ligger i bekkenet (under beinet) enda. det er innvendig UL du skal på tenker jeg. er for tidlig å ta utvendig UL da fosteret ligger for langt nede enda. lykke til. er kjempespennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to tette og ei badehette:o) Skrevet 26. april 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 26. april 2006 Tusen takk jenter for gode svar:o) Nå begynner jeg og glede meg til UL, da jeg er mer og mer sikker på at det er liv der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå