Gå til innhold

August: 11. mai er det nytt Oslo-treff..


MiniBassen

Anbefalte innlegg

Som vanlig er det klokken 17:00.

Som vanlig har vi ikke bestemt hvor..

Som vanlig håper jeg noen av dere har et (godt) forslag!

Som vanlig er det bare til å melde seg på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra du skriver her så noen gjør det :)

Jag kommer!

 

Jag lurte på Aker Brygge? Der finns ju tex Pascal! De har stor uteservering o jag vet inte så mye om menyn, men de har god fiskesuppe iaf. Ett førslag sen får alla gærna ge tillbakamelding på det.

 

Mår du bara fint Sylvia?

 

Ha en fin dag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra me mæ! Hellt på å gå skikkelig på trynet her i stad, men bærga mæ akkurat! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj ja man får annan balanse nå, du får ta det rolig så vi får se dig den 11 :) Jag har spikart upp tavlor o skruvat upp lampor hemma idag på høga højder, høll på att falla jag med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen!

Var på Kinarestaurant for noen dager siden, i ei gate sør for Karl Johan. Trivelig atmosfære, god mat og ok priser. Hilsen meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det bare oslo folk som kommer eller kommer det noen utenfra også? samme gjengen hver gang eller dukker det opp nye i blandt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida.. Er ikke bare oslo-folk.. Er nesten ingen av oss som er ifra Oslo, når jeg tenker meg om.. : ) Dessuten dukker det alltid opp nye, så det er bare til å bli med! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi sagt noe sted nå da? Vilka kommer?

 

Strålande sol så en uteservering er ett must :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig er det vel bare meg og deg som har sagt ja.. Heidi kan ikke og heller ikke Aslaug.. Noe sted har vi heller ikke avtalt ordentlig.. Hmm.. Gruble gruble..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg er nødt til å gå nå, men jeg har denne siden oppe i hele morgen når jeg er på jobb.. Så det er bare til å skrive her.. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag er också hær då jag jobbar, men det verkar som om vi får prova en ny dato? Mår du fint Sylvia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okej o jag har så mye aktiviteter inbokade, gravidyoga, gravidsvæmming o svangerskaprkurs :) Men hur ser den 1 juni ut flr dere? Litt langt frem kanske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så då kanske vi ska satsa på det datot isteden for? :) Nu ska jag snart hjem o sætta mig i solen, deiiilig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen! Beklager at jeg ikke har fått sagt fra, men jeg har eksamen i morgen, så jeg sitter fast med nesen i en bok i hele dag, men jeg blir gjerne med den 1. juni hvis det blir treff da! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. juni passer for meg også! =-)

Jeg sliter da med pollen-allergi og vil helst sitte inne et sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så trist, min sambo sliter skikkelig med bjørkpollen han med, det verkar ej vara hyggelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...