Gå til innhold

Oktober: Begynnende bekkenløysing:(


Second time mama 11.06.2011:)

Anbefalte innlegg

Er i veke 16 og har begynt å kjenne på bekkenløysing. Var hjå jordmor i dag, og ho sa at det sannsynlegvis var det.

Er ikkje så veldig vondt, litt varierande, men det er blitt mykje verre enn for berre ei veke sida, så eg fryktar litt det verste her. Er det fleire som har problem med bekkenløysing alleie no?

 

Ellers var jordmortimen kjempekjekk:) Veldig koselig dame, og me fekk høyre hjertelyd som me tok opp på mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

det var synd :( Jeg har begynnt å få vondt i korsryggen allerede, men tror ikke at det komme til å bli bekkenløsning. Men jeg skal snakke med jordmor i morgen om det. Det er en bekkenløsning forum her på barnimagen også, det er mange som få det tidlig i svankerskapet- og kanskje de har noen råd til deg? Alt jeg vet er at physio hjelper mye (har aldri hadde det selv, men har noen venninde som har det :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid for andre gang. Første gang stevde jeg litt med bekkenløsning, men nå dukket den opp for fult allerede i uke 7. Kommer nok ikke til å jobbe fult med det første. Dersom det blir værre for deg snakk med legen, det er viktig å ikke bare overse bekkenløsningen. Blir det for ille og du ikke slapper av kan du riskikere å ikke bli kvitt det igjen.

 

Håper det ikke blir enda værre, lykke til.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.. jeg er 13 uker på vei. og begynner å merke det ganske så bra.. så jeg gruer meg jeg også.. kan jo gjøre sinsykt vondt etter vært da..

 

 

lykke til da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...