Gå til innhold

finnes små ammebh-er?

Anbefalte innlegg

Her kommer et litt rart og pussig spørsmål: Er det noen som har vært borti amme-bh med a-cup? Jeg er vanligvis milevidt unnå å fylle opp en a-cup, og nå i uke 30 har jeg vært og sett på ammebh-er. Det var bare å konstatere at selv om jeg synes mine pupper har vokst, så druknet de fullstendig i den minste ammebh-en jeg kunne finne. Det var en b-cup. Det er selvsagt sannynlig at jeg vil øke en del i omfang i tida fremover. Kan det tenkes at det vil skje mirakuløse forandringer slik at det går an å passe inn i b-cup? Er det eventuelt noen damer der ute med liknede erfaring med ammebh-er som kan gi tips om hvor jeg kan finne en passe bh?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4865757-finnes-sm%C3%A5-ammebh-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Av egene erfaringer fra forgje svangerskap, blir puppene en god del større når melkeproduksjonen starter. (Når babyen er født) Jeg var nesten litt sjokkert over at de ble så mye større, skulle tro jeg hadde tatt silikon i de, hehe..... Men det kan jo sikkert variere en del fra person til person, men de blir nok en del større enn hva de er i uke 30. Så derfor er det lurt å vente med innkjøp av amme-bh til det nærmer seg termin. Leste et sted at man burde kjøpe en størrelse større enn det man brukte før termin. Så jeg tror ikke du skal beskymre deg. Tror nok du kommer til å fylle en b-cup jeg...

Lykke til!

har samme problem selv, er langt unna å fylle opp den minste amme-bh jeg har sett, og jeg er vanligvis a/b cup.

Har innsett at jeg nok er for liten så jeg kommer til å bruke vanlige bh er, dersom ikke puppene skulle vokse enormt, og det tviler jeg på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...