Gå til innhold

tørr ikke teste

♫ rockesmurf og smurfejenta♥

Anbefalte innlegg

Da er jeg kommet til IKM, veeeldig ømme pupper og en del mensmurringer, men også brunt blodig utflod!!!!!men ikke mens....begynner å innse at jeg ikke er gravid, men skulle vel ha testet..men er såå redd for å bli skuffa, dersom den er negativ...håpløst tilfelle jeg asså!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4865723-t%C3%B8rr-ikke-teste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke klart å vente - noen spotter jo ved ikm selv om de er gravide... Ta en test og fortell oss hvordan det gikk, og ikke bli skuffet dersom den er negativ. Jeg får ikke positiv test før flere dager etter ikm (har en sønn fra før).

he he ja har droppa litt ut...er dere der innimellom eller?? kommer innom en kveld. jeg har flere tester liggende og har vel bestemt meg for å teste i morra...gir tilbake melding da jeg....jeg har PCOS og er så redd for SA. dersom jeg tester for tidlig også mister jeg i uke 5 blir jeg så lei meg f.eks...da er det bedre ikke å teste og gå i den trua at det bare var forsinket mens...men dette med SA vet vel du alt om..

forstår deg godt at du er redd for og bli skuffa men håper den ikke er det.Kjenner meg litt igjen,jeg er på min 8pp og har nå slutet og testet pga at den bestandig av negativ.

Men føler du for og teste så gjør det...så får du svaret ganske fort,blir jo såra om du ikke tester og får mensen..iallefall blir jeg det.

Annonse

testetestetestetestetestetestetestetestetestetestetestetestetestetestetestetestetestetestetestetestetestetestetestetestetestetestetestetesteteste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...