Gå til innhold

Hva skal babyen ha på seg på vei hjem? Jeg har et lite dilemma her.. Hjelp meg..

Anbefalte innlegg

Mamma har en sparkebukse som jeg og mine søstre har brukt hjem fra sykehuset. Denne er gul og egentlig ganske "kjedelig" men veldig koselig alikevel.. Virker som hun håper på at jeg skal bruke den på babyen når vi drar hjem fra sykehuset også.. og søstern min som får baby en mnd etter meg. MEN det er jo så mange fine hentesett der ute! Blir jo helt dårlig jeg.. hehe. Hva ville dere gjort? Får baby i slutten av mai og må jo ha noe utenpå sparkebuksa alikevel så da er det kanskje bedre med et helt sett eller? Er ikke lett dette....

Fortsetter under...

jeg ville kjøpt et eget sett jeg tror jeg:) et sett som du synes er helt til å dåne for( hvis du skjønner hva jeg mener?? hehe.. jeg ville ihvertfall ikke tatt på den noe som jeg ikke syntes var såå fint. har du ikke noen som strikker da? da har du jo unnskyldning til din mor og... må være litt sleip noen ganger=)

Hvorfor har det så mye å si hva babyen har på seg akkurat den dagen den reiser hjem? Har aldri skjønt det.

Koselig med fine klær, det synes jeg og. Jeg har hatt med private klær til føden også. liker ikke fellesbodyene på sykehuset.... Ta med litt forskjellig, du kan jo bruke den gule sparkebuksen på sykehuset når mamman din kommer på visitt? Sikkert kos for henne å se at dere bruker den, så er det litt stas å kle på babyen når folk kommer på besøk.

Syntes du skal bruke klær som DU har lyst til å ha på babyen! Det er litt spesielt å dra hjem fra sykehuset og jeg syntes du skal ta hensyn til deg selv (husk å ta bilder den dagen:)! Moren din har hatt gleden før, med deg og dine søstre, så henne trenger du ikke ta hensyn til! Som en annen her sa, så kan jo babyen ha på seg den gule sparkebuksa når moren din er på besøk. Jeg ville kjøpt et hentesett som jeg selv liker best!

Mammaen min har også en liten gul sparkebukse som jeg selv ble bragt vel hjem fra sykehuset i for 26, snart 27 år siden. Jeg syns det er utrolig kult å få kunne bruke denne på gutten min!!!!

Ser ikke helt poenget med å kjøpe noe selv, når jeg kan bruke den nydelige lille gule! Skal ha en hvit body til tror jeg.. er ikke sikker enda.

Men for all del - det er deres dag og deres baby! Ikke mammaen din sin!

Jeg har lyst på Liverpooldrakt til min sønn på vei hjem fra sykehuset:-) Men egentlig så syns jeg at du skal bestemme selv! Hadde mor mi kommet med de klærne jeg ble henta i for snart 32 år siden så hadde jeg dåna og brukt de! Egentlig bare for at det er morro og litt nostalgisk:-)

Lykke til!

Annonse

Blir til at vi bruker sparkebuksa som mamma har.. Fikk tenkt litt på det og da var det egentlig ikke noe spm lenger. :o) Skal kjøpe jakke, og lue og ha på i tillegg da så det blir blanding av nytt og gammelt..

Vi har faktisk en mini-Liverpooldrakt klar for lillepia vår! Kjøpte den på Anfield! :) Blir nok ikke den vi henter ho i, men den vil nok bli godt brukt da far og datter skal sitte i matchende Liverpooldrakter og se kamper! :)

hei Luni *får gutt 15.07*

min sambo skal og finne hentesettet til vårs lille :)

han skal på tur med noen kamerater i mai og da skulle han ut og shoppe :) jeg er og utrolig spent på hva han synes er passende :)

men hadde min mamma komt med mitt hente sett...jo jeg tror jeg hadde blitt nostalgisk og brukt det ;)

hvis det ikke var rosa da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...