Gå til innhold

Oktober: Marlin fikk gutt 26.10.05

Anbefalte innlegg

Heisann, lenge siden vi har sett deg her i "nord"... Men du er kanskje fullt opptatt med å feriere? Eller var det i mai dere skulle på mor og barn-tur?

Du må si ifra om når du kommer, vi treffes en eller to ganger i uka fortsatt, så det er bare å slenge seg med!

Går det bra med dere?

Oscar &

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4865268-oktober-marlin-fikk-gutt-261005/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så koselig med melding!

Har tenkt mye på dere i det siste faktisk! Det er vel heller typen som er mest opptatt, der er det full eksamensinnspurt. Vi er ikke så veldig velkomne i Trondheim om dagen for å si det sånn! ;o) Skjønner at det ikke passer så bra med baby kombinert med eksamensforbredelser, iallefall ikke for han andre som bor der!

Kjæresten min flytter ned til oss i starten av juni, så min store bekymring er om jeg får anledning til å komme oppover i det hele tatt! :oI Jeg skal virkelig se hva jeg får gjort. Uansett har jeg mormor på Hemnskjel (ved Hitra) så jeg må prøve å besøke henne i løpet av sommeren. Håper virkelig jeg får det til!

Uansett må dere si ifra hvis dere er i Oslo traktene da!

Vi har det veldig bra, tiden flyr! Oskar er 6 mnd i morgen, han er liksom ingen liten baby lenger! Ellers gleder vi oss veldig til sydentur i mai!

Hvordan er det med alle dere da? Du må hilse masse fra oss!

Klemmer fra Oskar og Marte

Hei igjen!

Her har vi det bra alle mødre og alle barn. Tenner er det vel bare Oscar som har fått ennå, men det er ett par andre som er like rundt hjørnet! Ei jente har begynt å krabbe litt rundt, reiser seg også ved stoler og slikt. Flere av de andre som ruller rundt/ skyver seg bakover/ o.l., så treffene er ikke så rolige lenger! Er så rart å se når de har begynt å bevege seg, må jo se oss godt for når vi går. Barna ligger strødd utover. Var på treff hos Knøtteliten idag, veldig koselig, 8 par mor/barn. Fullt hus! Nå starter vi treffene med å gå en tur i nabolaget der vi skal være, så da er barna mer samstemte i forhold til soving, spising og humør.

De fleste er også med på babysvømming, og det er jo moro for de små. Tenkte vi skulle ta en kveld ute igjen snart, er jo nesten en måned siden sist!

Tenkte ikke på at det er eksamenstid, enda min også har det ganske travelt om dagen. Innspurt på masteroppgave han da. Føler meg nesten som alenemor nå ja ;-) Men det har vel du gjort ganske lenge egentlig. Flink er du - som klarer hverdagen "alene"!

Men uansett så må du ta kontakt når du kommer hit, om det er denne måneden eller neste år eller - when ever! Tror nok vi kommer til å ha treff fremover etter at vi begynner å jobbe igjen også, selv om det ikke blir like ofte da. Vi trives godt sammen, så hvorfor slutte?

Du får gratulere Oskar i morgen, og ha en fin tur til Syden ! *vilværemedikofferten!*

Klæm!

Oscar &

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...