Gå til innhold

HYSTEROSKOPI/TCRP noen som har vært gjennom det ?????????????

Anbefalte innlegg

Er veldig gla for litt informasjon rundt dette inngrepet hvis noen har vært gjennom det ??!!!!

fått time 15 mai ,gruer meg ganske ganske mye kan jeg vel ærlig si ettersom jeg har litt angst for sykehus-leger ja ..alt som følger med .

Takknemilig for litt informasjon :)))))

klem

Fortsetter under...

jepp..har tatt tre ganger.en gang med lokalbedøvelse-da kom de ikke inn,de andre to med narkose..har klippet sammenvoksninger.

det er jo en kikkert undersøkelse av livmor-skal ikke være ille vondt,sælig ikke hvis du har født tidligere.

men jeg er pyse,i innkallelsen skrev de det slik at jeg tenkte dette går sikkert fint,men da jeg fikk se intrumentene mista leg motet...jeg har født tidligere-men syntes det var au..har hørt noen får velge mellom narkose og lokalbedøvelse,det fikk ikke jeg...men det er mange som skriver det går helt greit..

Til Bula: takk for linken:)

Til piggelina: i brevet og i følge legen så får jeg full narkose må faste i 10t før inngrepet:(((((

Som sagt mye ansgt og må si tvilsomt at noen rører seg der nede med ekkle innstrumenter UTEN full narkose , den er jeg IKKE med på .

Jeg har aldri født tidligee så ja................................................

Men jeg lurte på ... ble du gravid etter operasjonnen??????????

trenger litt solkinnshistorier , håper såååååååååå mye at etterpå skal det være enklere å bli gravid MEN det er jo naivt av meg å tenke ettersom llegen min ikke kunne se hva det var , så ja jeg må bare vente å høre dommen etter inngrep :(((((( få smøre meg med tålmodighte

Takk for svar jenter!!!!

Klemmer :))))

Heisann! Her skal du få en liten soskinnshistorie :oD Jeg gikk gjennom dette for ganske nøyaktig et år siden. Hadde en polypp i livmora som ble fjernet etter at vi hadde vært prøvere i nærmere 2 år. Det er IKKE noe å grue for!! Får lett narkose, og smertene er ikke verre enn litt sterke menssmerter. Det hele tok ca ti minutter, og så lå jeg på oppvåkningen i nærmere en time. Jeg var oppe og gikk like etter det (om enn litt groggy, hehe...). Du bør ta i mot de to dagene sykemelding du sikkert får tilbud om - det er greit å la evt blødninger få stoppe før du evt går på jobb igjen.

Vel...for meg tok det nøyaktig 2pp etterpå før jeg ENDELIG klarte å fange spiren, og i dag er jeg ganske nybakt mamma til en liten gutt på 6 uker :oD

Regner med det var en sånn historie du ville høre? ;o) Hvis det er noe du lurer på ang inngrepet så er det bare å spørre.

Annonse

ohhhhhhh............. ble så glad nå!!!!!!!!!!!!

Det er akkurat slike historier jeg trenger å høre!!!!!!!!!

Jeg husker at det var en her som skrev at du hadde vært gjennom det MEN jeg tenkte ettersom du er nybakt mamma er du vel ikke her sååååå mye men nå ble jeg suuuper gla for å få svar fra deg ettersom du har vært gjennom det og ble faktisk gravid!!!!!!! GRATTIS!!!!!!

Få bare håpet det ikke er noe kjempefarlig - polypp som de kan få bort , gynkl min klarte ikke å se hva det var for noe men hun så at det var noe......så ja ........er nok litt nervøs for hva det kan være men men må bare ikke fokusere for mye på det får jo ikke gjort noen ting jeg ....så venting er tinge nå :)...... he he he.....og tålmodighet!!!!!

Takker for svar og du skal nok ikke se bortifra at jeg kommer med noen flere spørsmål:))))) så håper du stikker innom iblant!!!!

klemmer

Jeg har dessverre ikke en solskinnshistorie - men det kan jo endre seg :)

Gjorde dette i høst pga muskelknute inne i livmoren. Resulterte i kraftige mens-blødnigner som mildt sagt tappet meg for krefter og gjorde meg nesten litt handicapet i det sosiale liv en periode ... (blødde gjennom klær).

Legen mislykkes med operasjonen, den måtte avbrytes etter kort tid og hun rakk å fjerne en halv muskelknute (Ullevål, skal være eksperter). Jeg var sykemeldt i 14 dager - men jeg var også veldig nedkjørt etter blødningene og ble veldig oppblåst fordi de ikke klarte å ta gassen gradvis ut (visstnok).

Jeg har mye mindre blødninger nå - heldigvis - men har ikke orket en ny operasjon - og har slitt i over et halvt år og blir ikke gravid. (er i slutten av 30-årene).

Tror det for det meste går veldig bra, jeg vare bare litt uheldig ...!

TIL Tindra37!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HVORFOR ble operasjonenen abrutt????????

Hviste du på forhånd hva de skulle gjørre ,hviste du at der var musklknute???

hvor lenge blødde du så sterkt ,hva har legene sagt ang evnt komplikasjoner???????

hvor lenge var du oppblåst da?????

hvorfor klarte de ikke å ta ut gassengradvis ut??????

Håper du kan svare på dette ble KJEMPE nervøs her nå !!!

Takker for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...