Gjest Skrevet 25. april 2006 #1 Del Skrevet 25. april 2006 Vilken underbar tid vi har framför oss.. >>> >>>Kvinnan tar sig en titt i spegeln när hon är: >>> >>>3 år: Tittar på sig själv och ser en Drottning >>> >>>8 år: Tittar på sig själv och ser Askungen eller Törnrosa. >>> >>>15 år: Tittar på sig själv och ser Askungen, Törnrosa eller >>>Hejaklacksledaren - om hon inte har PMS och ser en fet, finnig och >>>FUL tjej. (Mamma, jag KAN inte gå till skolan och se ut så här!). >>> >>>20 år: Tittar på sig själv och ser "Jag är för smal/tjock, för >>>kort/lång, för stripigt/lockigt hår - men bestämmer sig för att gå >>>ändå. >>> >>>30 år: Tittar på sig själv och ser "Jag är för smal/tjock, för >>>kort/lång, för stripigt/lockigt hår - men bestämmer sig för att >>>hon inte har tid att fixa till sig själv så hon går ändå. >>> >>>40 år: Tittar på sig själv och ser "Jag är för smal/tjock, för >>>kort/lång, för stripigt/lockigt hår - men säger "Jag är åtminstone >>>ren" och går ändå. >>> >>>50 år: Tittar på sig själv och ser "Jag är" och går vart hon vill. >>> >>>60 år: Tittar på sig själv och påminner sig om alla människor som >>>inte ens kan se sig själv i en spegel längre. Går ut och >>>återvinner världen. >>> >>>70 år: Tittar på sig själv och ser visdom, skratt, förmåga - och >>>går ut och njuter av livet. >>> >>>80 år: Bryr sig inte om utseendet. Sätter bara på sig den lilla >>>hatten och går ut för att ha kul i den här världen. >>> >>>Kanske skulle vi alla ta på den där lilla hatten tidigare? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4864926-hvordan-er-det-med-selvf%C3%B8lelsen-kvinner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå