Gå til innhold

September: 8 måneders kontroll :) signer her alle sammen..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke vært på noe obligatorisk kontroll men jeg pleier å veie og måle rundt den samme datoen hver mnd.

Og måla var; 9165g og ca 68 cm lang(var litt vanskelig å måle lengden-)

En go plugg=)

Han veide 2980g/48cm lang ved fødsel!(17.09)

Dette var forresten 7mnd kontrollen...har ikke kommet til 8mnd enda...leste ikke ordentlig jeg,men nå kan jo dette stå her da...=)

Annonse

Vi var på kontroll på tirsdag.

Han hadde gått 20g ned,han var syk litt i påsken,men vekta skal vel gå opp litt forde? skal på kontroll igjen neste tirsdag,så får vi se da. veide 9110 73.5 cm

Trym er 8 mnd idag og vi var på kontroll på sykehuset. Skal på kontroll på helsestasjonen den 9.mai da....

-Men iallfall så var vekten 10,2kg (lagt på seg 1kg siden 6 mnd-kontrollen), han var 75cm lang og hodeomkretsen var 46cm. STOR gutt!!

:-)

Annonse

• 2 uker senere...

Sukk, får vel slenge meg på heilt på slutten her som vanleg ;o)

Vi var på kontroll med Ask i går. Han er no 72,5cm lang, 8950g tung og 45,8cm rundt hovudet. Han er veldig aktiv, og skubba seg bakover så han havna under stolen og pulten til helsesøster fleire gongar i løpet av barselgruppa.

Så då er det ikkje kontroll før han er 10 mnd, men vi kjem vel til å gå å vege om ca 1 mnd, slik vi gjorde då han var 7.

hei..

endelig er gullet mitt også 8 mnder. Og igår var vi på kontroll.

Mathea er nå 69,5cm lang og veier 8130gram. Det er jenta si det. Nå åler hun seg framover og bakover- samt hun går opp på alle fire og lurer på hva hun skal gjøre nå. To tenner har hun også fått nå. Så her i huset har det vært stooooooore fremskritt de to siste ukene.

Ha en fin dag alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...