Gå til innhold

August: Noen som har vært på 3d ul?


januarmams

Anbefalte innlegg

Bestilte time til 3d ul i dag. Er det noen som har erfaring med dette?

Gleder oss så masse til å få se den lille tydeligere enn på ordinær ul!

 

Har bestilt på majorstua-klinikken, har hørt så masse bra om det stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var på 3d ul på majorstuaklinikken i dag og ble skikkelig skuffet! Når vi kommer inn spør han jo hva vi ønsker å vite, når jeg svarer at vi først og fremst er der for å få bekreftet kjønnet, fnyser han av meg.. Og dette er den holdningen har har under hele undersøkelsen.. Det var veldig lite han viste i 3d og de bildene og videoklippene vi fikk med oss hjem var dårlige! Og på toppen av det hele varte det bare i 15 minutter.. : (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snodig...har hørt så mange fine historier derfra. Så kjedelig å betale så mye for det da. da ville jeg sagt i fra til de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Majorstuaklinikken på tirsdag, og synes det var kjempekoseli! Jeg fikk vite kjønnet, noe som de ikke har klart å sett på den vanlige ul...også viste han meg masse og forklarte alt me babyen, fikk mye mer utfyllende forklaring enn den jeg fikk ved sykehuset. " av de 4 bildene jeg fikk hjem var kjempebrae, man ser lille gutten min skikkelig..helt sprøtt! Jeg ble mer rolig etter 3D Ul enn den vanlige, for der kan de oppdage mer med babyen, og du får et annet forhold til det liksom...jeg vet ikke, er vanskelig å forklare. Utifra min erfaring var det verdt pengene, ville gjort det igjen! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på 3D til tirsdag,- i Nøtterø, og jeg gleder meg sinnsykt. Han der nede virket veldig koselig på telefonen og han sa det var helt i orden å ha med barn så lenge de var store nok til å sitte stille. Så vi skal ha med våre 2 barn og de er kjempe spente på å få "se" lillesøster.

Det koster forresten "bare" 650,- i Nøtterø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooho, det var billig i forhold til 1500kr på Majorstua..hadde jeg visst om det så hadde jeg tatt meg en kjøretur til nøtterø jah!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på majorstuen sist uke og var kjempe fornøyd med service, bilder og film. fikk masse forklaringer om hva som var hva på 2-d og så flippet han over til 3-d og vi fikk se mer detaljer der. var der i 25-30 minutter....morsom utlending som var lege.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder oss så masse til å dra på 3D! Klarer nesten ikke å vente. Det er jo fortsatt over en uke til! :( Vi får satse på at tiden går fort. Får begynne å brodere eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei..

Har vært så utrolig heldig å fått 2 3D UL. ved kongsvinger sykehus.. der er dette standard nå. Og betalte hele 40 kroner for en times UL, fikk med fargebilder hjem, fikk kikket på ALT jeg var bekymret for, fikk vite kjønnet og kunne ha med meg familiemedlemmer og filme hvis vi ville det. Helt utrolig service de har oppvist til meg i alle fall.. Dette kan bare anbefales videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej! Vi var på 3d idag o upplevelsen av barnet var nydelig o fantastisk, men legen var en man som var skikkelig rar. Man skjønte knappt vad han sa o jag fick tolke til min pollentette kjæresta =) o det er han som er norsk o jag svensk!

 

Følte mig litt dum da han spurte hva vil dere se? Jag menar barnet såklart, men sjælva ultralydet var nydelig, vært varje krona (1000 kr på Majorstuaklinikke, vi bokade før prisstigning.)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært dær 3 ganger(uke 9 ,16 og sist i 27 uke.) Jeg synes det er helt fantastisk. Hvor langt er du på vei når du skal dit? Fikk best bilder i uke 27,men mann kan ta helt fram til uke 32 eller 35 tror jeg. Husk at de bildene han velger ut ikke alltid er de beste. Du kan selv finne bilder på filmen ved å klikke på pause og klikke to ganger på venstre museknapp,da ser du filmen bilde for bilde/stillbilde. Hvis du er datakyndig eller har noen til å hjelpe deg kan du lagre disse bildene. eller som jeg gjorde tok bilde med mobilen eller annet digitalt kamera. Jeg fikk lagret en 8-10 bilderekstra som jeg er kjempefornøyd med. Legen er litt snodig ja.:) jeg fikk med meg en utskrift av forskjellige mål på barnet pluss en dvd med 4 bilder og 4 filmsnutter.Det er denne dvd du kan lage bilder av. Lykke til og gled deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Nøtterøy på mandag. Fikk med 11 bilder vi. Ja et av dem var med alle målene på da, men synes det var kjekt å få med det også:) Og 2 av dem var vanlig 2D. Og dvd med hele undersøkelsen på. Inkl hjertelyd. Var der i ca 25 min. så dvd'n er da også på 25 min. Fikk og et ark med funn/mål o.l. som jeg har liggende i journalen min.

 

Legen var kjempekoselig og forklarte veldig bra. Jeg stilte en del spm om ting han ikke hadde målt og da gikk han over til 2D og målte det jeg ville:)

 

Veldig fornøyd og iaf til den nette sum av 650,- Er en diff på 850,- fra Majorstua og det er en del penger det!! Nå kjørte vi firmabil så kostet ikke noe i bensin, men ellers hadde vi ikke brukt mer enn 150,- på bensin lell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...