Gå til innhold

November: hva skjedde i februar?


Reddik

Anbefalte innlegg

det ryktes om at vi er en hær som skal ha barn i november`06....

 

Hva skjedde egentlig i februar? Jeg for min del kan ikke skylde på valentines, baby meldte sitt nærvær før den tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe - ja hva kan det ha vært?

 

Selv slo jeg til med prøverørsforsøk i begynnelsen

av mars og har dermed termin 23. november.

 

Hvilken unnskyldninghar dere andre ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, rundt 22 feb må det ha skjedd et eller annet, ja.... Hm, gruble, gruble... vet ikke hva som var så spesielt med den tiden, men jeg håper store konsekvenser vil vise seg rundt 17 november...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg ble "offer" for et frieri som i ettertid morsomt nok virker som den utløsende faktor... hehe. Kunne han ikke bare spurt litt før? :-) Men novemberbarn blir bra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sprøtt.... Vi er MANGE! (Skulle bare ønske det var ENDA flere fra Sunnmøre...;) ...Mitt lille gull er ett "uhell".... Men jeg gleder meg likevel..selv om jeg ikke vil ha pappaen... Sånn er livet bare... Men..moro att vi er så mange;) -å nå er jeg i gang med uke 12 i tillegg!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår baby er faktisk en Valentine baby! Ikke helt med i planene at det skulle skje så tidlig, men nå er det jo bare gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har STERK mistanke om at det lille mirakelet hadde sin begynnelse den 14. februar!! Den vordende far hadde nemlig vært bortreist i to uker og kom hjem om kvelden på Valentines - gjensynsgleden var stor ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har jeg aldri tenkt over før. Men inne på babayverden så står det at vår lille spire ble unnfanget 14 februar, altså valentinesday. Men vi feirer ikke det her i huset, så det var nok mer en ren tilfeldighet gitt.. Men moro likevel da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen unskylding for at det skjedde nå.Vi ville gjerne ha et barn.Jeg ble gravid men mistet i januar og så gikk det to måneder og så var jeg gravid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Tror jeg har en forklaring, men kan jo bare være tilfeldigheter og..

Etter litt over et års (frustrerende) prøving ble jeg henvist til gynekolog for å utrede infertiliteten. Fikk henvisningen ca 10.2 og 1.3 sto jeg med et kryss på CB'en i hånden:):):) Lurer på om jeg slappet mer av fordi jeg ble henvist og tenkte at nå skal noe endelig skje!

I tillegg var jeg ferdig med en stor eksamen og et hektisk år på studiet mitt i begynnelsen av januar, så livet ble litt roligere og mer bekymringsfritt etter det.

 

Er i alle fall utrolig glad for å få en liten novemberbebis!!! (født i november selv og trives med det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig lyst på et vårbarn, men etter å ha utsatt graviditet nr. 2 i flere år pga. det ene og det andre som dukket opp, så kjørte vi på etter Afrikaferien vår i januar. Og jammen ble det ikke klaff også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjedde mye fint i februar :-)

Vi dro på en fantastisk ferie i Asia for å "feire" min 35 års dag, dullet rundt og såg på alle de nydlige barna og lurte på om vi kanskje skulle adoptere om vi ikke lyktes snart, hehehe

Rett etter at vi kom hjem fikk jeg ny jobb og da bestemte vi oss for å legge alt på is en stund til for å konsentrere meg om den nye jobben.

Men da var det for sent gitt, hehehe

Heldigvis tok de det fint på jobb :-)

 

Lykke til jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.... vår ble til rundt valentines day faktisk! Så kanskje det var pga. mye romantikk! He he.... Nei, kan egentlig ikke huske å ha gjort noe spes. den dagen assa!

 

Men tydelig at det skjedde bra ting i febr., for det er rimelig mange av oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utløsende faktor for oss var et innbrudd i bilen på vei hjem fra ferie hvor vi ble robbet for all baggasje, inkludert mine p-piller... Nå er vi glade for hele innbruddet, vi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde 2års forlovelsesdag den 14.02 (giftet oss i fjor sommer) og jeg hadde nettopp tatt ut spiralen.... Det klaffa med en gang da!

 

Siden jeg hadde hatt hormonspiral fikk jeg vite av legen at det kunne ta noen måneder før jeg ble gravid for det kunne henge igjen hormoner. Derfor ganske overrasket over at det gikk så fort.....Men ble selfølgelig veldig glad!

 

Har termin 20.november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...