Gå til innhold

Hei Loise, pusura og andre tempere!

Anbefalte innlegg

Hei jeg tittet litt på tempingen deres - har nemlig tenkt å begynne med temping i neste pp.

Er det strengt tatt nødvendig med et termometer med to desimaler (vet at det anbefales å bruke ett med 2 desimaler)? Chartet på fertilityfriend viser jo bare med en desimal + at stigningen skal jo være på noe tiendedeler før det skal være noen vits i å tolke.

En annen sak: Ser at dere har relativt høye temperaturer på det høyeste (opp mot 37 grader) - temper dere i stumpen eller vagina? Jeg har hittil tempet sporadisk i munnen under tungen (om morgenen) og får aldri høyere enn 36,5..... Når jeg temper i nedentil får jeg høyere (rundt 37 grader) men synes det er litt mer stress (hører ikke at termometeret piper når det er ferdig + risikerer å sovne igjen.....)

Håper dere har tid å svare :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4863948-hei-loise-pusura-og-andre-tempere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, jeg vil tro det er nødvendig med et termometer med to desimaler, men jeg er ikke sikker. Det går gjerne bra uten også. Jeg temper vaginalt, fikk så store svingninger i munnen. Men det er jo opp til hver enkelt. Termometeret mitt piper så høyt så det er ikke noe problem :-)

Hei pusura, takk for raskt svar :)

Hmmm ja jeg har vel lagt merke til at det svinger litt mye de gangene jeg har tempet flere dager i strekk, så vaginalt er sikkert å foretrekke.

For skaffe meg et skikkelig bråkete termometer - er så trøtt om morgenen at har vært litt problematisk (les sovner) med mitt stillegående termometer.

Hvor kjøpte du ditt og hvor mye koster det ca?

Det går jo an å prøve i munnen først, og hvis det ikke funker så kan du bytte. Jeg kjøpte mitt på et apotek+ ... er det det de heter? Ikke sikkert de har det enda. Det stod ihvertfall utenpå pakken at det var med to desimaler. Tror det kostet ca 70 kr. Mener Kirsty fant en nettside de solgte slike termometere på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...