Gå til innhold

IKM til helga... Hvordan står det til jenter?

Anbefalte innlegg

Selv har jeg ikm ca på fredag, og jeg føler meg fortsatt kvalm, selvom allmennhelsa føles bedre i dag enn i går... Kanskje jeg slipper unna omgangssyken allikevel***

Ikke mye til graviditets-symptomer bortsett fra det nei.

Bortsett fra at jeg har hatt en merkelig stikking i leggene de siste dagene, akkuratt som om kroppen vil sove men beina vil løpe. De er skikkelig urolige og jeg vet ikke hva det kommer av. (våkna av det flere ganger i natt... ) merkelig.

Fortsetter under...

Helga og helga, jeg har ikm mandag eller tirsdag og har som vanlig symptomer som kan bety både mens og graviditet. Men er ganske sikker på at det dessverre er sistnevnte som er tilfelle smed mindre de små hjelperne til kjæresten har klart å overleve i 3, 5 døgn (kryss kryss).

Stikkingene i beina dine (urolige bein) er jo et tegn hehe

Her er det bare ømme pupper og svært sensitive brystknopper å berette om. Det har jeg imidlertid begynt å ha før mens de siste syklusene. Det eneste som er litt positivt, er at det er mye ømmer enn vanlig, kan nesten ikke ligge på magen om natta fordi det gjør vondt. Jaja, lenge leve optimismen :)

Lykke til Simsala!

Er stikkinger i beina et tegn?? Det visste jeg ikke om engang, selvom jeg selvsagt håpet på det hehe... Håper jo at alle rare ting som skjer med kroppen rundt denne tiden er det :-) Eller så kan det jo være at de kommer av at jeg sitter med beina ved siden av pc'n hele dagen og leser på bim...

Skal jo ikke se bort fra at hjelperne til typen har god levedyktighet da frøken=)

Jeg hadde ømmepupper i forrige uke jeg, men det gikk over (typisk det...) Men regner med at det kommer tilbake på torsdag eller fredag siden jeg skal ha tr og da kommer jeg nok til å kjenne på de som symptomer da... Eller hur?

Lykke til du også:) Krysser fingra for overlevelsesinstinktet til svømmerne hans!!!

Ja her er det bare å heie i vei :)

Skal ikke være skråsikker på det der med urolige bein, men i høst (før vi ble prøvere) sa jeg til en venninnne at jeg hadde litt sånne rare kriblete bein og hun spurte med en gang om jeg kanskje var gravid. Hun var selv gravid i 4 måned og hadde hatt sånn bein (spesielt om natta) de første månedene og videre at mange hadde det sånn.

Håper ikke jeg skrur opp forventningene dine for mye her, mulig at det er litt tidlig for deg til at kriblingen betyr noe i ønsket retning :)

Uansett, krysser fingrene for deg - spennnende spennnende!

har ikm på lørdag jeg,men føler meg ikke gravid.Har vondt i nedre del av ryggen,ømme bryst(skyldes sikkert pergo)og vondt i tannkjøttet mitt.

Håper og håper men redd for å bli skuffet,men vant til det!

Ikm på torsdag,men fikk utflod med blod i igår men ingenting idag.Var sånn rosa aktig i fargen,og kun når jeg tørket meg.Skjedde 2 ganger også var det stopp.Huff håper jeg ikke skal begynne å spotte nå da,men antar nok at det er akkurat det.Typisk min "flaks",nei hu kommer nok på torsdag.Er så punktlig den tanta mi at jeg nesten kan stille klokken etter henne jo.Lykke til dere andre.

Annonse

har ikm 27(torsdag) og så langt er det ingen tegn til tr..

meeeen!

rett før el fikk jeg plutselig "storm-blødninger"..blødde skikkelig mye,men det gav seg etter el..nå som ikm nærmer seg har jeg vært skikkelig merkelig i kroppen. har fått svimmel anfall som er så kraftige at jeg ikke tør kjøre bil.. i tillegg så har jeg hatt en metthets følelse som er så kraftig at lenge etter middag klarer jeg ikke ha noe press i det hele tatt mot magen..må gå rundt i diger joggebukse,eller sitte med buksa åpen=) hehe..dette er ganske merkelig,siden jeg ikke tror vi traff på sex uka..

og i tillegg har jeg fått skikkelig dilla på gule plommer..de er sååå godt!!!

er det noen som vet om dette kan vært symtomer...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...