Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i full gang med å innbilde meg selv at jeg er gravis. 2 dager før jeg venter mensen!

Sitter å leter etter symptomer, selv om jeg vet at det er teit. Pr. nå følger jeg meg:

trøtt (skyldes mangelnde søvn ettersom jeg ligger våken hele natta og leter etter symptomer!!!)

kvalm (lenge siden jeg har spist),

mye spytt/ekkel smak i munnen ( stappet i meg litt mye sitron fox i stad...litt trøst skal man jo ha)

vekselvis løs og hard mage (hmmm... finner ikke en reell årsak til det, men det skyldes sannsynligvis ikke graviditet)

frøsen (kanskje jeg bare skulle kle meg ordentlig???)

Finner ingen av de vanlige tegnene som murringer, ømme pupper (selv om de blir det snart i og med at jeg klemmer på dem for å kjenne om de en ømmer.... smart....)

Sorry langt innlegg, måtte bare få det ut!!! =) =)

Man blir litt desperat av og til, men dagene går så sent! (føler meg litt teit også, jeg VET jo at svaret vil komme i løpet av kort tid!

Oppgitt klems til alle fra

Fortsetter under...

Hei m@ms og velkommen i klubben

Jeg kjenner "symptomer" selv om jeg ikke har fått el engang jeg,, og jeg temper, så jeg VET at det er pinadø umulig å allerede være gravid.. Men likevel kjenner jeg at jeg(flirer av meg selv)

-er trøtt

-har stikkinger i puppene innimellom

-murrer litt i magen

-litt løs mage i dag

osv osv,.,,,

Det er rart hvordan man legger merke til kroppen sin MYE mere når man er prøver enn ellers.. Så disse tingene ville jeg nok knapt merket sånn ellers,, men nå som jeg er blitt prøver så legger jeg merke til ALT kroppen gjør,, og jeg overtolker.. Så hvis jeg allerede kjenner så masse ting og tang.. hvor gale kommer det ikke da til å bli når jeg faktisk har hatt el og venter på ikm..????? Flirer....

Så, atter - velkommen i klubben, en fattig trøst at vi er mange.. :0)

føler med deg..har det ganske likens,føler meg ikke noe gravid men prøver og lete etter symtopmer.Men har vondt i nedre deler av ryggen(skyldes det senga),vondt i tannkjøttet(pussa tenna for hardt)og øm i brystene(pergo)???

Føler meg ikke gravid eller...har aldri vært det så jeg vet ikke åssen det skal være eller..men tror ikke jeg lykkes denne gangen eller..er på min 8pp.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...