Gå til innhold

Er jeg sykelig sjalu, eller?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei allesammen!! Håper dere alle har det flott..

Til det jeg vil si da ; Jeg tror jeg er sykelig sjalu jeg. Har en forlovede som jeg elsker over alt på jord og vi venter vårt første barn i september. Men jeg har på følelsen hele tiden at han er utro mot meg, med ei veninne av oss. Eks. når vår vi var på fest i helgen, så hadde vi det kjempe koselig helt til hu kom. Jeg liker hu virkelig ikke lenger., Føler at de to kikker og ser på hverandre hele tiden. Har sagt til han hva jeg føler, men han sier jeg er bare teit og at jeg er den eneste for han. Men kan jeg være sikker? Sjekker alltid mobilen hans når han kommer hjem fra jobb om han har fått meldinger eller blitt ringt. Og nå de siste dagene har jeg drømt om de to, forloveden min og veninna våres, hver natt og at han er utro med hu og masse sånnt. Er jeg bare sykelig sjalu eller tror dere at han kansje driver med noe tull ?? Håper på å få noen svar fra dere :)

Klem meg!!

Fortsetter under...

Ja du virker litt sjalu...

Jeg har også en slik jente- hun var sammens med min samboer da de var 15, men likevel, jeg takler henne ikke, (hun vil ha han tilbake) kjæresten min vet hva jeg føler for henne, så når vi møter henne på byen o.l er han ekstra kosete med meg, og danser å kysser meg hele tiden, det får jo meg til å le da, siden han skikkelig viser det, så da står hun der borti en krok ig ser på oss to, som ståler av latter å glede:)

Det hjelper skikkelig.

Men jeg synes IKKE du skal snoke på din types mobil, har dere ikke tillitt? å så vil dere ha barn?Snakk med han, forklar hva du føler og se om han tar det til etterretning?:)

klem christina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...