Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har ikke vært så mye her inne i det siste prøver å ikke tenke på at vi skal prøve å få en til,men det er virkelig ikke lett.jeg tror at jeg har kommet inn i en vondt fase og klarer ikke å tenke på annet.vi prøver og prøver jeg blir bare mer og mer skuffa for vær gang mensen kommer...jeg er vel en av dem ikke bør klage siden jeg har to fra før av,men det er rart med det når man ønsker seg så veldig en baby til og nå har vi prøvd lenge og det er ikke noe galt med noen av oss.tar gjerne i mot noen tips fra andre som kanskje kan gjøre det noe lettere for oss.

måte bare få lufte ut noen tanker jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4862966-vi-skal-vist-ikke-f%C3%A5-det-til-vi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg tvillingmamma1.

Jeg har nok ikke så mye hjelp å komme med, men tenkte jeg i allefall skulle sende deg en stoooor trøste klem.

Nå er jo jeg i 4pp med ikm til helgen og har ikke noe å klage på, men prøvde en del mnd i fjor også og forstår ikke hlet hvorfor det ikke klaffer igjen.

Har som deg barn fra før, da prøvde vi ikke å bli gravide så jeg har ikke noe tid å sammen ligne med...

Tak det lang tid da du prøvde med tvillingene???

Jeg håper i allefall at det blir klaff for deg snart, og det hadde jo vært kjekt å fått klaff i løpet av sommeren... vi får krysse fingrene, jeg krysser for deg i allefall..

lykke til...

klem

Hei Jenter:) Jeg vil også være med å gi en stor klem, er i samme situasjon selv.. Har vært her siden mai i fjor, å får det ikke til, selv om jeg har prøvd å slappe av men dessverre til ingen nytte.. Vi har selv en liten datter som blir 4 i mai, skulle så gjerne ha gitt henne en liten søster eller bror, men det ser ut som det ikke vil.. Den første gangen tok det "bare" 6 pp, men denne gangen er vi snart oppe i et år, sukk.. Har to jeg kjenner som fikk barn i går, begge en sønn hver, skulle øsnke det var oss jeg, sukk.. Men kanskje ikke meningen det da.. Dere får ha lykke til videre, har fortsatt litt tid forann deg du da trollemor, selv om jeg vet akkurat hvordan det er allerede etter den første proveperioden.. En stor klem fra meg:)

Kjære tvillingmamma1,

Jeg har også barn fra før av, men ville veldig gjerne ha en liten en til nå av forskjellige årsaker. Jeg tror det har lite å si om man har barn fra før av eller ei - man er like iherdig prøver likevel. Og, kanskje fordi man har opplevd og følt på kroppen hvor stort der er å være gravid og få en liten baby, blir man kanskje enda mer skuffa når det ikke klaffer så lett.

Har ikke mange gode råd å komme med, egentlig, men jeg tror det er lett å bli besatt av tanken på å bli gravid. Det er som med den type forelskelse som er så stor i seg selv, at man mister synet av den man er forelsket i... Man kan jo liksom bli litt forelsket i selve forelskelsen, om du skjønner hva jeg mener.

Lykke til med videre prøving, i alle fall :-)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...