Gå til innhold

April: Sant eller usant? Likt svangerskap og mage m nr 2 =Likt kjønn???


Diddi77

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i morgen og er passe dritlei. Vet ikke kjønn, men hadde vært artig og hørt fra andre som har født flere ganger om alt kjentes likt og det allikevel ble et annet kjønn??? Jeg har en gutt på 1 år og 9mnd fra før nå. Har dessverre blitt helt nedsyltet i forkjølelse rett før fødselen. Lite koselig. Noen hotte kjerringråd for å bli frisk på et blunk?? Lykke til alle som enda ikke har født. Jeg gruer meg til smertene siden alt ligger så vagt i minne..... Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en gutt på 1 år og 8 mnd fra før, og har termin på fredag! Hehe, nesten lik timing som dere... Jeg har også forrige fødsel godt fremme i minneboka, men gleder meg faktisk til å komme i gang!

 

Vet heller ikke kjønn, har helt lik mage som sist, kanskje litt lavere men ellers er den rund som en ball og rett frem, ikke et gram ut på sidene. Litt mindre enn sist også forresten. Ellers ganske likt svangerskap, hadde litt kvalme nå og svangerskapskløe, ellers ingen store ulikheter. Blir spennende å se hva vi får da, jeg har ingen magefølelse denne gangen.

 

Håper forkjølelsen gir seg- drikk varm blåbærsaft med honning og slapp av mens du kan:-)

 

Lykke til - håper vi slipper lang ventetid!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har en gutt på 4,5 åg, og fikk en jente den 12 april. Jeg har hatt helt lik mage, SF-målet har vært nøyaktig det samme hele veien, og vektøkningen har vært akkurat den samme....rare greier dette med jentemage og guttemage, men jeg tror det kommer veldig an på hvordan man er i kroppen. Jeg hadde "guttemage" mer enn "jentemage" begge ganger, men har nå en av hver

Lykke til....og skriv inn hva dere får etterhvert da, spennende og se....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være 2,5 år...har en gutt på 2,5 år!!!!!!! (går litt fort her....!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...