Gå til innhold

August: Angående terminlista!


Marita med 3 barn ♥

Anbefalte innlegg

HUSK Å KOPIERE SISTE INNLEGG...

så får vi lista komplett uten å miste noen.

 

Og husk å henge dere på den øverste som står nyeste utleggelsesdato på ellers får vi tull igjen.

 

Prøv å ikke dytt opp andre enn denne så får vi system på lista.

 

Ser at en gammel liste er dytta opp igjen og selvfølgelig av en anonym...tydelig noen som gjør dette på tull for å rote siden ingen av dere har vondt for å lese.

Gikk igjennom forrige liste og ser at mange faller ut fordi man ikke kopierer siste innlegg,dumt og unødvendig om vi vil ha en liste må vi få med alle.

 

Klarer du ikke å kopiere riktig så bare skriv ett innlegg med datoen så tar vi andre deg med.

 

 

Problemet med å få listene til å fungere er rett og slett at noen ikke forstår at det er den øverste man skal dytte opp og at det alltid er siste innlegg som skal kopieres...

Så mange eksempler på dette etterhvert så legg dere heller under så tar vi dere med istedetfor å rote til lista.

 

HATER anonymknappen jeg.

 

Grunnen til at det blir mange lister er fordi jeg deler den opp når den blir for lang så bare bruk den øverste så får vi en ok liste til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

 

Ser også at når noen kopierer det siste innlegget, så tar de også med nicket til den som skrev det siste innlegget. Dette har hvertfall skjedd med meg, jeg har termin 21.8, men ligger også på den 31.8! (siden det er den siste datoen på lista)

 

Bare et lite tips, at dette også kan skape litt forvirring :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...