Gå til innhold

Noen som har fått ordnet sånne krus el T-sjorte med bilder på? Hvor har dere bestillt og er dere fornøyd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg har lagt både krus og t-skjorter og er kjempe fornøyd med begge deler. Jeg har laget dem på siden som er inne på VG nett. Veldig enkelt og de er raske med leveringen.

Alle besteforeldrene her har fått hver sin t-skjorte og kopp med go'ungene på. Det var glimrende presanger.

Skrevet

Ja, lagde et krus med bilde av jenta mi og mannen min på. Det var bursdagsgave til pappan fra jenta hans. Ble veldig fornøyd. Bestilte på fotokudsen.no.

Skrevet

Så artig.

Da jeg så dette innlegget fant jeg ut at jeg skulle sjekke fotoknudsen.no for det er der vi bestiller bildene våre og da bestilte jeg blandt annet kopp med bilde av mannen og jenta i bursdagsgave til han fra henne. Han har bursdag i meste mnd.

Skrevet

Vi har bestilt på fotoknudsen.no.

De har en t-skjorte som er litt dyrere som det står at det er bedre kvalitet på, har kjøpt denne ved to anledninger jeg. Trykket sitter utrolig godt på disse t-skjortene. Har vasket de på 60 grader og trykket sitter like bra.

Skrevet

Prøv eurofoto.no, har aldri bestillt t-skjorte selv, men vet de har masse utvlag =)

Skrevet

Jeg har bestilt masse på eurofoto.no

Kjempe fint utvalg til fine priser.

Og kvaliteten er kjempebra!

Gratis ubegrenset lagring av dine bilder. Jeg har hittil 8 album der inne à 30-40 bilder i hvert album.

Absolutt å anbefale.

Tror ikke det er gratis på fotoknudsen..

Skrevet

Jo det er også gratis lagring på fotoknudsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...